هادی حق شناسی روز یکشنبه در همایش علمی پژوهشی آسیب شناسی اعتیاد در گرگان اظهار داشت: امیدواریم با همراهی همه دستگاه های اداری و اجرایی، موانع و مشکلات سرمایه گذاران در راه کسب مجوزهای قانونی را برطرف کرده و گلستان را از مواهب حضور بخش خصوصی بهره‌مند کنیم.

وی بیان کرد: افزایش تولید سال های اخیر در بخش های گوناگون به خصوص کشاورزی، از جمله ثمرات حضور بخش خصوصی و سرمایه گذاری در بخش های زیربنایی است که موجب بیشتر شدن تولید محصولاتی مانند گندم و گوشت مرغ شده است.

استاندار گلستان همچنین با بیان این که پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و شیوع مصرف موادمخدر از اولویت‌های کشور است گفت: ریشه بسیاری از جرایم از جمله خودکشی، طلاق، فقر، فرزند و همسرآزاری و سرقت، مصرف مواد مخدر است که باید از شیوع مصرف آن در جامعه به خصوص نسل جوان جلوگیری کرد.

محمود روحانی‌فر دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گلستان هم در این جلسه گفت: هم اکنون ۷۰ درصد زندانیان این استان به مواد مخدر ارتباط دارند که امیدواریم با فرهنگ سازی و افزایش آگاهی جامعه از تعداد مبتلایان به مصرف این مواد کاسته شود.

در این همایش همچنین از فرزند یکی از شهدای مبارزه با مواد مخدر استان گلستان قدردانی کرد.

گلستان ۸۳ شهید در راه مبارزه با مواد مخدر تقدیم کشور کرده است.

همایش علمی پژوهشی آسیب شناسی اعتیاد در ۱۲ محور پژوهش در مسایل حقوقی و قضایی، شناخت عوامل موثر در بروز اعتیاد، پژوهش در امر مدیریت اعتیاد کشور، شناخت نظام وبهبود ارایه خدمات درمانی، پژوهش در امر مقابله باعرضه، شناخت نظام و بهبود ارایه خدمات پیشگیرانه و  معاملات موثر پیشگیری، شناخت معاملات موثر کاهش زیان و شناخت و بهبود نظام ارایه خدمات کاهش زیان و شناخت وضعیت اعتیاد درکشور ( شیوع و روند شدت) برگزار شد که محققان ۱۵۰ مقاله به دبیرخانه همایش ارسال کردند.

در این همایش همچنین از نویسندگان ۱۰ مقاله برتر ارسالی به دبیرخانه همایش با انتخابات هیات داوران تجلیل شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.