مجید خورشیدی روز سه‌شنبه در نشست کارگروه توسعه مشارکت‌های مردمی و سازمان‌های مردم نهاد با موضوع مواد مخدر افزود: با وجود حساسیت خوبی که رسانه‌ها در این زمینه دارند اما باید برای آنها محتوای تخصصی بیشتری در موضوع مبارزه با مواد مخدر تهیه کرد و برای تحقق این امر تلاش نهادهای ذیربط و کارشناسان ضروری است.

وی بیان کرد: اگر محتوای کارشناسی و تخصصی مطلوبی از سوی نهادهای ذیربط تهیه شود، می‌توان از ظرفیت رسانه‌ها برای آگاهی رسانی در موضوع مواد مخدر استفاده کرد.

خورشیدی گفت: برای تهیه بسته‌های آموزشی و اطلاع رسانی در موضوع آسیب‌های اجتماعی و مبارزه با مواد مخدر مهم‌ترین بخش، تهیه محتوای تخصصی است که باید با استفاده از ظرفیت فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی این بسته ها را در بین قشرهای مختلف جامعه توزیع کرد.

وی اظهار داشت: هزینه‌های زیرساختی کمپ‌های ترک اعتیاد و شناسایی کمپ‌های غیرمجاز ترک اعتیاد باید در دستور کار شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر قرار گیرد و پس از تصویب برای اجرا به دستگاه‌های مسئول ارجاع شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با قدردانی از گزارش معاونت اجتماعی سپاه امام صادق (ع) در زمینه طرح کاهش آسیب‌های اجتماعی قرارگاه حضرت جواد (ع) بیان کرد: این اقدام‌ها مکمل فعالیت‌های دستگاه‌های تخصصی حوزه آسیب‌های اجتماعی است و باید محوریت دستگاه‌های تخصصی در همه زمینه‌ها مد نظر باشد تا موفقیت پروژه‌ها و همکاری دستگاه‌های تخصصی را شاهد باشیم.

ارسطو ترکمان‌منش دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر گفت: در زمان حاضر پنج کمپ غیرمجاز ترک اعتیاد در استان بوشهر شناسایی که اقدام‌های لازم برای پلمب این کمپ‌ها با هماهنگی فرمانداری ها انجام شده‌است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.