فرزانه جعفری روز چهارشنبه در نشست هماهنگی برگزاری این همایش اظهار داشت: حماسه ۹ دی، علاوه بر پاسخ کوبنده ملت به فتنه‌گران، آشوبگران و جریان انحرافی، نمایشی از وحدت و انسجام همراه با بصیرت و ولایتمداری مردم آگاه و با بصیرت ایران اسلامی به جهانیان بویژه دشمنان انقلاب بود.

وی افزود: گروه‌های مختلف مردم ایران اسلامی در این حماسه فارغ از جریان‌های سیاسی و حزبی، ضمن اعلام برائت از فتنه گران نشان دادند که همچنان وفادار به انقلاب اسلامی و آرمان‌های آن و نیز پشتیبان ولایت فقیه و رهبر انقلاب هستند.

وی با اشاره به توطئه‌ دشمنان برای ایجاد اختلاف بین اقوام و مذاهب ساکن ایران ادامه داد: حضور پرشور اقوام مختلف بویژه مرزنشینان گلستانی در همایش بزرگداشت حماسه ۹ دی این دسیسه‌ها را خنثی می‌کند.

مسوول نمایندگی تبلیغات اسلامی بخش داشلی برون گنبدکاووس نیز در این نشست گفت: برگزاری این همایش فرصت مناسبی برای نمایش وحدت و انسجام اقوام و مذاهب و تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب و حمایت از مقام معظم رهبری است.

آخوند عبدالغفور چرکزی اضافه کرد: ملت آگاه ایران اسلامی با وجود تهدیدها، تحریم‌های دشمن و برنامه ریزی‌ها و فتنه‌گری‌های آنان علیه ملت ایران یک قدم نیز از آرمان‌های انقلاب اسلامی عقب نشینی نخواهد کرد.

بخشدار داشلی‌برون گنبدکاووس نیز در این نشست گفت که برگزاری همایش استانی بزرگداشت ۹ دی در این بخش مرزی با حضور اقوام و مذاهب مختلف ساکن در استان گلستان بویژه این شهرستان، نمایشی از وحدت و انسجام اقوام و مذاهب را به نمایش می‌گذارد.

حاجی نظر شیرمحمدلی افزود: سردار حمیدرضا مقدم فر مشاور فرهنگی و رسانه‌ای فرمانده کل سپاه سخنران ویژه این مراسم است.

بخش مرزی داشلی برون با حدود ۳۰ روستا و نقطه جمعیتی و یک نقطه شهری (اینچه برون) در مجموع ۲۶ هزار نفر جمعیت دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.