به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرلشکر محمد باقری یکشنبه شب در نشست جمع بندی ارزیابی و نظارت عالی ستاد کل نیروهای مسلح از فرماندهی انتظامی هرمزگان، اظهار داشت: وظیفه ما جهاد و تلاش شبانه روزی برای خدمت به نظام و پاسداری از خون شهدا می باشد که این مسوولیت سنگینی است.
وی با بیان اینکه امنیت و آرامش جزو اولویت اول حکومت ها است، افزود: نیروی انتظامی در شرایط کنونی مسوولیت سنگینی همچون برقراری امنیت را بر عهده دارد.
رییس ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: در نظام اسلامی که یک نظام سربلند جبهه حق علیه باطل می باشد، تهدیدها قابل قیاس با بقیه نبوده و این امر اهمیت کار ناجا را دو چندان می کند.
سرلشکر باقری بیان داشت: شرط نصرت الهی این است که ما در راه خدا مخلصانه عمل کنیم و آنچه در توان داریم، به کار گیریم.
وی ادامه داد: ایران اسلامی با همه عداوت و توطئه افکنی دشمنان و معاندان، به لطف خدا، سربلند مسیر آرمانی اش را طی می کند.
رییس ستاد کل نیروهای مسلح تاکید کرد: امنیت حاکم بر کشور با تلاش مجموعه نظامی و انتظامی محقق شده است.
سرلشکر باقری افزود: برداشت ستاد کل از ناجا مثبت است و نیروی انتظامی طی سالیان اخیر رو به رشد و ارتقاء است.
وی ادامه داد: برخی نیروها تجهیزات محور هستند اما ناجا، نیرویی می باشد که بیش از همه به نیروی انسانی متکی است.
وی یاد آور شد: باید در جذب نیروی انسانی دقت شود و افراد متدین، متعهد، اصیل، معتقد و گوش به فرمان ولایت جذب بدنه ناجا شوند.
رییس ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: آموزش، نگهداشت و صیانت از نیروهای انسانی در ناجا مورد تاکید می باشد و همچنین آموزش و تربیت دو بازوی ارتقاء توان نیروی انسانی است.
سرلشکر باقری به ماموریت متعدد نیروی انتظامی اشاره و بیان داشت: صحنه هایی که ناجا در آن وارد عمل می شود بسیار سخت و حساس است.
وی در پایان این نشست تاکید کرد: مبارزه با قاچاق از مطالبات مهم مقام معظم رهبری(مدظله العالی) می باشد و نیروی انتظامی پرچمدار مبارزه با این پدیده شوم است.
7198/6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.