ولی‌الله رضایی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرگزاری جمهوری اسلامی اظهارداشت: معابر این روستاها که نیاز به ساخت پل، کانال،  جدول و آسفالت دارند از محل اعتبارات حوادث در حال بازسازی است.

وی افزود: امسال ۱۱۰ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات تملک دارایی برای اجرای طرح هادی در ۴۰ روستا گنبدکاووس مصوب شده و در حال انجام مراحل موافقت‌نامه است که در صورت تخصیص، عملیات اجرایی آنها آغاز شود.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گنبدکاووس ادامه‌ داد: پارسال نیز با تخصیص ۶۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات تملک دارایی، طرح هادی در ۴۱ روستای این شهرستان اجرا شد.

رضایی در رابطه با صدور سند مالکیت در روستاها نیز گفت: برای صدور سند مالکیت در روستاها بر اساس تفاهم‌نامه بنیاد مسکن با بنیاد علوی و ثبت اسناد، کار نقشه برداری و تشکیل پرونده برای ۱۲ روستای املاک بنیاد علوی از طریق بنیاد مسکن و اداره ثبت اسناد این شهرستان آغاز شده است.

وی افزود: روستاها از نظر قوانین به سه دسته اصلاحات ارضی، املاک بنیاد علوی و اوقافی تقسیم می‌شوند که در گنبد فقط در مجموع ۵۰ روستای اصلاحات ارضی و ۱۵۰ روستای املاک بنیاد علوی وجود دارد که تا الان ۱۸ هزار جلد سند مالکیت در روستاهای اصلاحات ارضی گنبدکاووس صادر شده است.

شهرستان ۳۸۰ هزار نفری گنبدکاووس با داشتن ۲۰۰ روستا در شرق استان گلستان واقع است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.