خلیل رجبلی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: براساس کارشناسی انجام شده درخصوص قیمت دام زنده و قیمت گوشت در سطح شهرستان و پس از نشست با اتحادیه قصابان گنبدکاووس، قیمت‌های جدید که ۱۳ درصد کمتر از نرخ‌های قبلی است، مصوب شد و همه قصایان موظف به رعایت آن هستند.

وی افزود: قیمت جدید گوشت قرمز از امروز چهارشنبه در گنبدکاووس لازم الاجرا است و شهروندان می‌توانند درصورت گرانفروشی مراتب را با شماره ۱۲۴ به واحد بازرسی اداره صنعت، معدن و تجارت گزارش دهند.

رجبلی اضافه کرد: براساس کارشناسی انجام شده هم اکنون قیمت هر کیلوگرم گوشت گوسفندی قسمت "ران، راسته و سردست" مبلغ یک میلیون ریال تعیین شده درحالی که قیمت قبلی آن هر کیلوگرم یک میلیون  ۱۵۰ هزار ریال بود.

وی ادامه داد: قیمت جدید هر کیلوگرم گوشت گوسفند قسمت "گردن" ۸۸۰ هزار ریال، قسمت "دنده" گوسفند هر کیلوگرم ۶۵۰ هزار ریال، جگر گوسفندی هر کیلوگرم ۹۰۰ هزار ریال و هر کیلوگرم "دنبه" هم ۴۰۰ هزار ریال تعیین شده است.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت گنبدکاووس ادامه داد: براساس کارشناسی انجام شده، قیمت هر کیلوگرم گوشت خالص گوساله ۹۰۰ هزار ریال، گوشت گوساله همراه با استخوان هر کیلوگرم ۶۸۰ هزار ریال و جگر گوساله با دل و قلوه هر کیلوگرم ۹۰۰ هزار ریال تعیین شده است.

رجبلی گفت: در جلسه‌ای که روز گذشته با اتحادیه قصابان گنبدکاووس برگزار شد، مقرر گردید در صورت افزایش یا کاهش قیمت دام زنده،  قیمت‌های اعلام شده نیز با هماهنگی طرفین تغییر نماید.

دومین میدان بزرگ فروش دام زنده کشور که به نوعی در تعیین قیمت دام زنده نقش اساسی دارد، در شهرستان گنبدکاووس در شرق گلستان فعال است.

/۳۰۳۹/۱۸۶۰

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.