دادستان عمومی و انقلاب اردبیل گفت: در آستانه عید قربان نظارت دقیق و مستمر بر عرضه و قیمت گوشت قرمز و سفید در اردبیل انجام می‌شود.

به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، سیدعبدالله طباطبایی در جلسه نظارت بر تامین مایحتاج ضروری مردم اظهار کرد: مسئولان جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت و تعزیرات حکومتی باید تلاش کنند تا در این نظارت دقیق با عوامل گرانفروشی و برخی دلالی‌ها در این حوزه برخورد جدی کرده و اجازه ندهند گوشت قرمز و سفید در این ایام پرتقاضا گران شود.
وی خاطرنشان کرد: با هدف کاهش قیمت گوشت قرمز و سفید و همچنین دام زنده دستگاه‌های مرتبط باید نسبت به تامین نهاده‌های آنها به قیمت مناسب اقدام کنند و در این چرخه هیچ خللی به وجود نیاید تا ما بتوانیم کاهش قیمت را در بازار شاهد باشیم.

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل گران بودن گوشت قرمز و سفید را در استان یادآور شد و بیان کرد: به رغم اینکه این استان قطب دامپروری محسوب می‌شود اما عرضه گوشت قرمز و سفید از برخی نارسائی‌ها و دلال‌بازی‌ها رنج می‌برد که باید جلوی این خلا گرفته شود.
طباطبایی افزود: در کنار جلوگیری از خروج دام زنده و همچنین مرغ باید با محتکران و گرانفروشان به جد برخورد شود تا در روزهای منتهی به عید قربان گوشت سفید و قرمز به قیمت تعادل برسد.
در این جلسه رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل نیز با بیان اینکه هیچ کمبودی در استان از لحاظ گوشت سفید و قرمز وجود ندارد، گفت: ذخیره‌سازی مواد پروتئینی در ماه‌های اخیر به اندازه کافی انجام شده و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.
خلیل نیکشاد بیان کرد: در روزهای آینده و با افزایش تقاضا عرضه گوشت قرمز و سفید در استان افزایش خواهد یافت و به نظر می‌رسد تعدیل و کاهش قیمت به شکل محسوس انجام شود. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.