در پایان رقابت های امروز ۹۳۸ میلیون ریال جایزه نقدی به صاحبان، مربیان و چابکسوران اسب‌های اول تا چهارم کورس‌های ۶ گانه تعلق گرفت.

در دور نخست  اسب‌های نژاد ترکمن (کلاس ۶) (۳+ ساله) وارد دپار شدند که رامین قهرمانی با اسب پویان مختومقلی قهرمان شد و عبدالحلیم قبادی با اسب آلما ماربل و نیما اونق با اسب ایلیار ۲ به ترتیب دوم و سوم شدند.

دومین دور این مسابقات بین  اسب‌های نژاد دوخون (هندیکاپ کلاس ۵) (۳+ ساله) برگزار شد که آق اویلی بشگرد با اسب طلا موفق به کسب مقام اول شد و مهرداد خوجملی با اسب آی نور مهرانی و رامین قهرمانی با اسب آی تیک به ترتیب در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

رقابت در دور سوم میان اسب‌های نژاد دوخون (Maiden) (۲ ساله) شکل گرفت که بنیامین جرجانی با اسب می هان زودتر از خط پایان عبور کرد و مقام های دوم و سومی را به ترتیب پیمان قل لرعطا با اسب رویال سروین و رامین قهرمانی با اسب رویال سیتی کسب کردند.

در دور چهارم اسب‌های نژاد دوخون (هندیکاپ کلاس ۴) (۳+ ساله) وارد دپار شدند که رامین قهرمانی با اسب شیدر موفق به کسب مقام اول شد و قربان محمد اودک با اسب سردار بندر و آق اویلی بشگرد با اسب آریس گلد به مقام‌های دوم و سوم دست یافتند.

رقابت در دور پنجم بین اسب‌های  نژاد تروبرد (هندیکاپ کلاس ۴) (۳+ ساله) شکل گرفت  که محمد خوجملی با اسب راکت من اولین نفر از خط پایان عبور کرد، امیر مختومی با اسب بیوتی آرچ دوم شد و آق اویلی بشگرد با اسب گلد بنتلی مقام سوم را کسب کرد.

در دور ششم اسب‌های  نژاد دوخون (بنچ مارک ۱۱۵) (۳+ ساله) با یکدیگر کورس گذاشتند که رامین قهرمانی با اسب اسپیدگل مقام اول این دور را کسب کرد، امیر مختومی با اسب سیتی دنسر و محمدامین توماج با اسب آکام عناوین دوم و سوم را به دست آوردند.

مسابقات اسبدوانی در استان گلستان هر ساله در شهرستان‌های گنبدکاووس، آق قلا و بندرترکمن برگزار می‌شود و علاقمندان بسیار زیادی را به مجموعه‌های سوارکاری این سه شهرستان می‌کشاند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.