به گزارش خبرنگار ایرنا، این هفته از مسابقات در شش دور به مسافت های 1000 متر برگزار شد و در دور اول اسب جانامون توانست در میان اسب های 2 ساله نژاد ترکمن کلاس Maiden اول شود و پس از او نیز اسب های تاواتال و تاواریش دوم و سوم شدند.
در دور دوم، رقابت میان اسب های 3 ساله نژاد تروبرد کلاس Maiden برگزار شد که در انتها اسب اسپشیال استوری زودتر از دیگر مدعیان به خط پایان رسید و اسب های بل فرمول و چارلی نیز عناوین دوم و سوم را کسب کردند.
اسب های 3 ساله نژاد دوخون کلاس Maiden در دور سوم به میدان آمدند که در انتها اسب گل هلدی با پیشی گرفتن از دیگر اسب های این دور در جایگاه نخست ایستاد و پس از او نیز اسب های راین استورم و گلدنینو به مقام های دوم و سوم بسنده کردند.
چهارمین دور مختص اسب های 3 ساله نژاد ترکمن کلاس 5 بود که این دور با برتری اسب آتلار پایان یافت و مقام های دوم و سوم نیز به اسب های آلتین شاد و ملیله رسید.
در دور پنجم اسب های 3 ساله نژاد تروبرد کلاس Maiden باهم به رقابت پرداختند که در یک کورس نزدیک اسب بیوتی فیبز با سبقت گرفتن از دیگر رقبا عنوان نخست را از آن خود کرد و اسب های دیواهج و هیراد نیز به ترتیب مقام های بعدی را به خود اختصاص دادند.
در دور پایانی که محل رقابت اسب های 3 ساله نژاد تروبرد کلاس 5 بود سرعت بالای اسب لاکسیدا مقام اولی را برای او به ارمغان آورد و در پی او اسب های بن ریو جانی رو و عقاب رتبه های دوم و سوم را به دست آوردند.
در پایان رقابت های امروز مبلغ 705 ملیون و 250 هزار ریال به عنوان جایزه به مالکان اسب های برتر تعلق گرفت.
/1860/9433
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.