به گزارش ایرنا، این هفته از مسابقات در مسافت های 1000، 1200 و 1550 متر برگزار شد و در کورس اول که مخصوص اسب های ترکمن دو ساله کلاس maiden بود، اسب بیار امین مقام نخست را از آن خود کرد و در پی او، اسب های آرادخان یاسینی و غنچه عطایی به ترتیب دوم و سوم شدند.
در دور دوم، رقابت اسب های تروبرد دو ساله کلاس maiden برگزار شد که با قهرمانی اسب بیوتی آرچ به پایان رسید، ایراندخت دوم شد و اسب لوکاکو به عنوان سومی بسنده کرد.
هامون، آتیلا و په په به ترتیب عناوین اول تا سوم دور سوم این هفته از مسابقات را در گروه اسب های دوخون دوساله کلاس برنده از آن خود کردند و در دور چهارم در گروه اسب های تروبرد + سه سال هندیکاپ کلاس 4 نیز اسب ریوآچا اول شد و اسب های نفس و رای هارد به مقام های دوم و سوم رسیدند.
رقابت اسب های تروبرد + سه سال هندیکاپ کلاس 1 در دور پنجم برگزار شد که حاصل آن قهرمانی اسب ایلوسیو و کسب عناوین دوم و سوم از سوی اسب های ریو کنزو و مجستیک بود.
در دور ششم این هفته از مسابقات مشتاقان ورزش سوارکاری در گنبدکاووس رقابت اسب های دوخون + سه سال هندیکاپ کلاس 2 را به تماشا نشستند که در آن اسب شوالیه زودتر از سایر از خط پایان گذشت، ماکان دوم شد و اسب شه راد در مقام سوم قرار گرفت.
در پایان این هفته از مسابقات مبلغ یک میلیارد و 44 میلیون ریال به عنوان جایزه به صاحبان اسب های برنده تعلق گرفت.
1860
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.