به گزارش ایرنا، این هفته از مسابقات در هفت دور مختلف و در مسافت 1000 متر برگزار شد و در کورس اول که مخصوص اسب های ترکمن سه تا چهار ساله 18 تا 22 امتیاز بود، اسب عجب شیر اول شد و اسب های قاینار و آریاگز دوم و سوم شدند.
در دور دوم رقابت اسب های دوخون سه و چهار ساله 16 تا 22 امتیاز برگزار شد که نتیجه آن قهرمانی اسب گل بوته بود، اسب اکسیر دوم و اسب گوهرناز نیز سوم شد.
اسب پانتی قهرمان دور سوم این هفته از مسابقات در بین اسب های دوخون دو ساله مبتدی و نبرده شد و اسب های تیکا و کروم به ترتیب به مقام های دوم و سوم رسیدند.
مشتاقان ورزش سوارکاری در دور چهارم هفته سی و چهارم مسابقات اسبدوانی گنبدکاووس شاهد رقابت اسب های دوخون دو ساله 2 تا 6 امتیاز بودند که با قهرمانی اسب طاهانور به پایان رسید، اسب یوهان بلیک دوم شد و اسب دارنل بوی به مقام سومی این دور بسنده کرد.
اسب های دوخون سه تا پنج ساله هندیکاپ برگزار کننده دور پنجم این هفته از مسابقات بودند که در پایان اسب پیربابا زودتر از سایرین از خط پایان گذشت و در پی او اسب های آکام و عالم ناب به ترتیب به عناوین دوم و سوم دست یافتند.
دور ششم مخصوص اسب های دوخون دو ساله 16 تا 22 امتیاز بود و نتیجه آن قهرمانی اسب آل مرد بود، اسب تماشا دوم شد و اسب لندی به مقام سوم رسید.
اسب های فانتستیک ، ضدفور و نیو استالیون به ترتیب عناوین اول تا سوم آخرین دور این هفته از مسابقات را آن خود کردند که رقابت آنها در گروه اسب های تروبرد دو ساله مبتدی و نبرده برگزار شد.
در پایان این مسابقات مبلغ 932 میلیون و 750 هزار ریال به عنوان جایزه به صاحبان اسب های برنده تعلق گرفت.
1860
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.