جمال واحدی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مرحله نهایی این مسابقات از فردا 29 بهمن باحضور هشت تیم 'پیکان، سایپا، درنای ارومیه، شهرداری ورامین، شهرداری گنبدکاووس، پیام خراسان، عقاب نهاجا و شهرداری ارومیه' در دو گروه چهار تیمی آغاز شده و تا چهارم اسفند ادامه می یابد.
وی اضافه کرد: در گروه اول این مرحله از مسابقات تیم های پیکان، سایپا، درنای ارومیه و شهرداری ورامین و در گروه دوم نیز تیم های شهرداری گنبدکاووس، پیام خراسان، عقاب نهاجا و شهرداری ارومیه با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.
واحدی بابیان اینکه قرعه کشی مسابقات امشب برگزار می شود، گفت: تیم های حاضر در این مرحله ابتدا به صورت گروهی رقابت کرده و در ادامه، تیم های اول هر گروه با تیم چهارم گروه مقابل و به ترتیب تیم های دوم و سوم نیز با تیم های سوم و دوم گروه مقابل به صورت حذفی رقابت می کنند.
وی تصریح کرد: در نهایت تیم های پیروز مرحله حذفی در مرحله نیمه نهایی با هم دیدار کرده و دو تیم برنده به بازی فینال و تیم های بازنده نیز دیدار رده بندی را برگزار می کنند.
مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری گنبدکاووس ادامه داد: بازی های این مرحله همگی در سالن المپیک این شهر و در دو نوبت صبح و عصر برگزار می شود.
واحدی گفت: باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری تمام مقدمات برگزاری مرحله نهایی لیگ برتر والیبال نوجوانان را آماده کرده است.
شهرستان گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است و رشته والیبال در بین مردم این دیار بویژه ترکمن ها علاقه مندان زیادی دارد.
/3039/1860
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.