حسین مایلی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: برای عملیات اجرایی طرح های قابل بهره برداری گالیکش که در بخش های مختلف عمرانی، اقتصادی و خدماتی احداث شده اند، افزون بر 1860 میلیارد ریال هزینه شده است.
وی اضافه کرد: پروژه های عمرانی قابل افتتاح گالیکش در دهه فجر امسال در حوزه برق و توسعه شبکه روشنایی، مخابرات، گازرسانی، میراث فرهنگی و گردشگری، کشاورزی و منابع آب و آسفالت راه ها است.
مایلی گفت: با بهره برداری از این طرح ها که افزون بر 1200 میلیارد ریال برای آن هزینه شده، دو هزار و 770 خانوار مناطق روستایی گالیکش از خدمات آن بهره مند می شوند.
وی تصریح کرد: پروژه های اقتصادی و اشتغالزای قابل افتتاح گالیکش در دهه فجر امسال نیز 27 طرح با هزینه 660 میلیارد ریال می باشد که با بهره برداری از آن برای 272 نفر فرصت شغلی ایجاد می شود.
فرماندار گالیکش، مرزعه پرورش ماهی و گیاهان دارویی، احداث گلخانه تولید صیفی جات و احداث برخی کارگاه تولیدی درب و پنجره، لوله پنج لایه پلی اتیلن، ورق پی وی سی و دانه بندی شن و ماسه، اقامتگاه بوم گردی روستایی و پرورش اسب اصیل و گوسفند را از جمله طرح های اقتصادی و اشتغالزای قابل افتتاح گالیکش در دهه فجر امسال برشمرد.
مایلی همچنین گفت: طرح هادی روستای تنگراه و اجرای سامانه پایش پارک ملی گلستان نام دو طرحی است که عملیات اجرایی آن در ایام دهه فجر امسال با اعتبار پیش بینی شده 47 میلیارد ریال آغاز می شود.
شهرستان گالیکش با افزون بر 63 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.
/7481/1860
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.