به گزارش ایرنا، محمدعلی صابری روز شنبه در جلسه ستاد هماهنگی برنامه های دهه فجر این شهرستان اظهارداشت: سه خواهر قهرمان ووشوی جهان و آسیا در همین ویژه برنامه تقدیر می شوند.
وی خاطرنشان کرد: برنامه ریزی ها برای برگزاری هر چه باشکوه تر جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی با تشکیل 18 کارگروه شهرستانی در هر چهار بخش دناکوه، وردشت، مرکزی و پادنا دنبال شده است.
به گفته وی 350 برنامه متنوع فرهنگی، عمرانی و ورزشی در ایام فجر انقلاب امسال شهرستان سمیرم اجرا خواهد شد که معرفی شهدا و چهره های شاخص و انقلابی شهرستان از جمله این برنامه هاست.
صابری دیوار نگاری، نصب چهل چراغ در میدان شهدا، برپایی نمایشگاه دستاوردهای انقلاب و اعزام گروه های پزشکی به مناطق محروم و روستاها را از جمله فعالیت ها و برنامه های این دهه عنوان کرد.
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سمیرم ادامه داد: رونمایی از 40 کتاب نویسندگان سمیرمی، تقدیر از کارآفرینان نمونه و افتتاح چندین طرح جاده ای، عمرانی و گردشگری از دیگر برنامه های گرامیداشت این دهه در سمیرم است.
وی پخش فیلم سینمایی پیچ جاده نمناک به کارگردانی احسان سلطانیان در دهه فجر را یکی از مهمترین برنامه های این ایام عنوان کرد و گفت: داستان این فیلم تاریخی مربوط به ایل قشقایی و 42 سال پیش در ژانر نوآر است.
صابری به همزمانی بخش هایی از دهه فجر با ایام فاطمیه اشاره کرد و افزود: همایش بزرگ فاطمیون نیز در یکی از روزهای این دهه برگزار خواهد شد.
امام جمعه سمیرم اظهارداشت: 40 سالگی نماد کامل شدن و پختگی است و امروز در آستانه این تکامل ارزشمند و انسانی هستیم.
حجت الاسلام سیف الله دهقانی فیروزآبادی تصریح کرد: دشمنان جمهوری اسلامی در طول این چهار دهه هر اقدام و توطئه ای که خواستند با تاکتیک ها و نقشه های متفاوت اجرا کردند تا این نظام مردمی را ساقط کنند اما کاری از پیش نبردند.
وی اضافه کرد: چهار دهه از پیروزی انقلاب می گذرد و دشمن هر روز دشمنی خود را از هر زاویه ای به ما نشانه می رود، اما ملت ما با بصیرت و تکیه بر آرمان شهدا و ولایت فقیه به راه روشن و مقدس خود ادامه می دهد.
امام جمعه سمیرم ادامه داد: امروز باید با سلاح بصیرت و آگاهی به جنگ دشمنان رفت و کلید واژه ای که رهبر انقلاب بارها در سخنرانی ها برای توجه به آن اشاره کرده اند، همین است.
وی نعمت ولایت را بزرگترین هدیه الهی دانست و تصریح کرد: امام خمینی(ره) با انقلاب خود از چهره اسلام غبارروبی کرد و مردم را به وحدت در راه اسلام فراخواند و امروز بعد از سی و هفت سال، انقلاب اسلامی، محور مقاومت در دنیا شده است.
شهرستان سمیرم 160 کیلومتری جنوب اصفهان واقع شده است.
7147/6026
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.