کریم حمیدوند روز سه شنبه در نشست خبری با خبرنگاران، افزود: بیشترین طرح های قابل بهره برداری مربوط به امور برق رسانی با 14 طرح شامل اصلاح و تعمیر پستهای برق، روشنایی معابر و احداث شبکه های هوایی با کابل خود نگهدار است.
وی گفت: علاوه بر این 11 طرح مربوط به جهاد کشاورزی شامل آبیاری قطره ای، گاوداری شیری و گوشتی، پرورش ماهی و مرغداری و 10 طرح بهداشتی و درمانی شامل چندین خانه پزشک، مرکز جامع سلامت و 2 پایگاه فوریت های پزشکی است.
وی افزود: علاوه بر این چندین طرح دیگر در بخش مسکن، راه، مدرسه سازی و بهسازی راههای روستایی است که با حضور استاندار و معاونان وی مورد بهره برداری قرار می گیرد.
حمیدوند همچنین به طرح هایی که در این شهرستان کلنگ زنی می شوند نیز اشاره کرد و گفت: با حضور مسئولان استانی و شهرستانی، در ایام دهه فجر عملیات اجرایی هشت طرح عمرانی شامل چندین طرح بهداشتی و درمانی، کشاورزی، ورزشی و آب رسانی روستایی آغاز می شود.
وی افزود: طرح های قابل بهره برداری از اولین روز دهه فجر با حضور معاون اقتصادی استاندار آغاز می شود و استاندار همدان نیز در روز یکشنبه چندین طرح را در سطح شهر گیان افتتاح و با مردم این منطقه دیدار می کند.
حمیدوند گفت: با بهره برداری از طرح های یاد شده در مجموع برای 139 نفر اشتغالزایی می شود.
رئیس ستاد دهه فجر نهاوند به اجرای برنامه های فرهنگی در ایام دهه فجر اشاره کرد و گفت: در این ایام 420 برنامه فرهنگی در سطح شهرستان اجرا می شود که با توجه به ایام فاطمیه این برنامه ها مولفه های ویژه ای خواهند داشت.
فرماندار نهاوند از آمادگی برای واگذاری طرح های نیمه تمام به بخش خصوصی خبر داد و گفت: در سطح شهرستان چندین طرح نیمه تمام فرهنگی ورزشی وجود دارد که آمادگی داریم آنها را در قالب اصل 44 به بخش خصوصی واگذار کنیم.
شهرستان نهاوند با دارا بودن جمعیتی نزدیک به 185 هزار تن، در 105 کیلومتری جنوب استان همدان واقع شده است.
7525/2090
خبرنگار: وحید سیفی**انتشار دهنده: سعید زارع کندجانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.