به گزارش خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی، اسماعیل تاجی روز یکشنبه در جلسه شورای اداری مراوه تپه افزود: هر دستگاه اجرایی که پروژه ای با 85درصد پیشرفت فیزیکی داشته باشد و تا دهه فجر امسال به بهره برداری نرساند، به عنوان دستگاه اجرایی کم کار معرفی شده و مدیر آن پاسحگو خواهد بود.
وی با بیان اینکه با حمایت های دولت و مردم و تلاش ادارات ونهادها طرح های عمرانی ، اقتصادی و زیربنایی این شهرستان درحال اجرا هستند، افزود: به خاطر عدم توان مالی و عملکرد ضعیف برخی پیمانکاران با مشکلاتی روبرو هستیم.
فرماندار مراوه تپه خطاب به مدیران دستگاه های اجرایی گفت: با پیمانکارانی قراردادمنعقد کنید که علاوه برداشتن قدرت اجرایی، توان مالی آنها بیش از اعتبار پروژه ها باشد.
تاجی گفت: به خاطر حمایت از پیمانکاران بومی ومنطقه ای، نباید پروژه های شهرستان نیمه تمام رها شوند زیرا برخی از این پیمانکاران توان مالی و عملیاتی محدودی دارند.
فرماندار مراوه تپه در ادامه از تاخیر در افتتاح کتابخانه عمومی مرکز این شهرستان خبرداد و خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی احداث ساختمان این کتابخانه درسال 96به پایان رسیده ولی به خاطرعدم اجرای قفسه بندی وتجهیز داخلی به بهره برداری نرسیده و رها شده است.
وی همچنین گفت: برای مدیران برخی دستگاه های اجرایی خجالت آور است که پروژه هایی با پیشرفت فیزیکی 70درصد را چند سال است به عناوین مختلف نتوانسته اند به بهره برداری برسانند.
وی خطاب به مدیران دستگاه های اجرایی این شهرستان گفت: برای جذب اعتبارات پیش بینی شده و اجرای پروژه های مصوب از طریق ادارات کل مرتبط پیگیری های لازم را داشته باشند.
به گزارش ایرنا، در ادامه این جلسه مدیران جهاد کشاورزی و اداره راه و شهرسازی مراوه تپه گزارشی از عملکرد دستگاه تحت مسئولیت خود ارائه کردند.
شهرستان مراوه تپه با بیش از 62 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه شمال شرق استان گلستان واقع است.
/1860/7478
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.