سید محمدرضا هاشمی در حاشیه بهره برداری از این طرح ها در گفت و گو با ایرنا افزود: با بهره برداری از این طرح ها برای 30 تن شغل ایجاد گردید.
وی با بیان اینکه امروز بخشی از این طرح ها در روستاهای بخش مرکزی به بهره برداری رسید ، اضافه کرد: تقویت و بهینه سازی شبکه فشار ضعیف با اعتبار430 میلیون ریال و بهره برداری از یک واحد مسکونی از محل تسهیلات طرح ویژه بهسازی مسکن روستایی به ارزش 650 میلیون ریال، از جمله برنامه های مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان در روستای سعدآباد بود.
معاون استاندار سمنان با اشاره به آغاز بکار2گلخانه کاشت سبزی و صیفی در مجتمع گلخانه ای دهملا، بیان کرد: برای این 2گلخانه در مجموع سه میلیارد و 700 میلیون ریال هزینه شده است.
هاشمی به افتتاح کارگاه قارچ صدفی در روستای قلعه شوکت هم اشاره کرد و گفت: تعریض و پیاده روسازی خیابان شهدای هفتم تیر به مساحت سه هزار متر مربع و اعتبار 2 میلیارد ریال و همچنین کلنگ زنی فضاسازی اطراف قلعه جهانسوز میرزا به مساحت یکهزار و 500 متر مربع در روستای مغان از دیگر برنامه های روز یکشنبه بود.
وی با بیان اینکه ساختمان دهیاری تل هم با اعتبار 350 میلیون ریال به بهره برداری رسید، افزود: استخر ذخیره آب کشاورزی و سیستم آبیاری زیرسطحی در زمینی با مساحت 36 هکتار و با اعتبار پنج میلیارد و 571 میلیون ریال، طرح دیگری بود که در این روستا به بهره برداری رسید.
فرماندار شاهرود با اشاره به افتتاح سامانه آبیاری قطره ای در زمینی به مساحت 60 هکتار و با هزینه بیش از 40 میلیارد ریال در چاه باقر، اضافه کرد: واحد تولید نشاء انواع گیاهان زراعی شرکت تعاونی توسعه و عمران شهرستان شاهرود هم با ظرفیت تولید 6 میلیون اصله نهال در سال و با اعتبار بیش از 2 میلیارد ریال در روستای جعفر آباد افتتاح شد.
امسال در دهه فجر، 133طرح با اعتبار 650 میلیارد ریال در شهرستان شاهرود به بهره برداری می رسد.
بیشترین طرح ها مربوط به جهاد کشاورزی است.
7359/6167 خبرنگار: مهسا شانیان *** انتشار دهنده :‌محسن شاکری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.