به گزارش خبرنگار ایرنا، بخشدار بخش خلیفان مهاباد در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: سه طرح ساخت پل از طرف بسیج سازندگی و در قالب طرح های محرومیت زدایی شامل ساخت 3 پل برای روستای قوزلوی علیا، قلاچوخه و قنات سنان با مجموع 600 میلیون ریال افتتاح شد.
علی بیژن فر همچنین از افتتاح طرح های بنیاد مسکن در این بخش خبر داد و گفت: پنج هزار متر آسفالت معابر، زیبا سازی و سنگ فرش در قالب اجرای طرح هادی در روستاهای قلعه پوزه و منگوران با اعتبار پنج میلیارد ریال به مناسبت دهه مبارک فجر به بهره برداری رسید.
وی همچنین با اشاره به افتتاح 29 طرح جهاد کشاورزی در این بخش اظهار کرد: طرح های انتقال آب شامل آبیاری بارانی و آبیاری تحت فشار با مجموع سه میلیارد ریال در روستاهای بخش خلیفان افتتاح شد.
بیژن فر گفت: راه روستایی و آسفالت معابر روستای خلیفان به طول هفت کیلومتر در روستای بهرام آباد و قاله زنجا با هزینه 14 میلیارد ریال افتتاح و به بهره برداری رسید.
وی اضافه کرد: طرح لوله گذاری مسیر فضولات روستای گیاه دوران برای هدایت آب آن به مکان مناسب و جلوگیری از نفوذ آن به سد مهاباد با هزینه 800 میلیون ریال اجرا شد.
وی گفت: طرح های بخشداری برای دهیاری ها شامل 9 طرح بلوار ساحلی برای 9 روستا از جمله روستاهای آمد، مرانه، قزلو با ارزش 10 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.
به مناسبت دهه مبارک فجر 75 طرح عمرانی، خدماتی، کشاورزی و تولیدی با ارزش یکهزار و 110 میلیارد ریال شامل 46 طرح روستایی و 29 طرح شهری در شهرستان مهاباد افتتاح می شود.
شهرستان مهاباد با 237 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد.
3072/3093**خبرنگار: پیمان پاکزاد**انتشار: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.