علی خیاطی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: 6 هزار و 682 تن از این مقدار مربوط به محصول گندم، 399 هزار تن سیب زیر درختی و 87 تن کلزاست.
به گفت وی برای خرید تضمینی محصول و به منظور حمایت از تولیدکنندگان و کشاورزان، تعاون روستایی مهاباد پیرو ابلاغیه وزیر محترم جهاد کشاورزی و ارسال دستورالعمل از سوی سازمان مرکزی تعاون روستایی، خرید تضمینی سه محصول گندم، کلزا و سیب زیردرختی را در موعد مقرر انجام داده است.
خیاطی با تاکید بر اینکه اداره تعاون روستایی با کشاورزان بابت خرید محصولات تسویه حساب کامل کرده است، افزود: گندم بیشترین محصول خریداری شده شهرستان به ارزش 87 میلیارد ریال است.
رئیس اداره تعاون روستایی مهاباد ادامه داد: برای خدمات رسانی به روستائیان و کشاورزان در 9 ماهه نخست امسال بیش از 37 میلیون لیتر سوخت بین روستائیان و کشاورزان شهرستان توزیع شده است.
خیاطی بیان کرد: از این مقدار 14.5 میلیون لیتر گازوئیل و 22.5 میلیون لیتر نفت سفید بوده که در قالب 9 شرکت و 28 تعاونی فروشندگی توزیع شده است.
وی همچنین در خصوص توزیع آرد بین روستائیان، اظهار کرد: سه هزار و 669 تن آرد خام و خبازی در 9 ماهه امسال بین روستائیان توزیع شده است.
شهرستان مهاباد با حدود 237 هزار نفر جمعیت و بیش از 81 هزار هکتار اراضی کشاورزی و باغی در جنوب آذربایجان غربی واقع است.
3093/3072
** خبرنگار: پیمان پاکزاد ** انتشار: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.