حسین مقدم راد شامگاه دوشنبه در گفت و گو با ایرنا ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: تیم تایلند با چهار بازیکن و 2 نفر کادر فنی و تیم ساحل عاج نیز با دو بازیکن و یک نفر همراه عصر امروز از طریق فرودگاه بین المللی گرگان وارد استان گلستان شدند و در هتل محل اسکان اقامت داده شدند.
وی گفت: تیم های قزاقستان و جمهوری چک نیز تا صبح فردا (سه شنبه) وارد گرگان می شوند.
دبیر هییت والیبال استان ادامه داد: مسابقات جهانی تور تک ستاره والیبال ساحلی بندرترکمن از یازدهم مهرماه به مدت 3 روز و با حضور 13 تیم از کشورهای جمهوری چک، ساحل عاج، قزاقستان، تایلند، عمان و ایران برگزار می‌شود.
در این دوره از مسابقات جمهوری چک با یک تیم، ساحل عاج با یک تیم، قزاقستان با یک تیم، تایلند با 2 تیم و ایران با 8 تیم شرکت خواهند کرد.
وی همچنین از بازگشت تیم های ملی الف و ب والیبال ساحلی ایران از مسابقات قهرمانی آسیا در کشور تایلند خبر داد و گفت: شامگاه امشب و با استقبال مدیران ورزش استان اعضای تیم های ملی ب و الف که به ترتیب مقام دوم و پنجم مسابقات آسیایی تایلند را کسب کرده بودند وارد گرگان شدند.
ایران تاکنون دو بار در سالهای 2011 با حضور پرویز فرخی و آق محمد سلاق و در سال 2017 با شرکت رحمان رئوفی و بهمن سالمی که همگی ورزشکاران گلستانی هستند، قهرمان رقابت های آسیایی شده است.
والیبال ساحلی ایران با 2 طلا، چهارمین تیم پر افتخار تاریخ مسابقات قهرمانی آسیاست و گلستان از قطب های والیبال ساحلی ایران محسوب می شود.
/1860/7333
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.