حسین مقدم راد روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: گل محمد کر و نورمحمد محرابی از گلستان، علی اکبر صدر و مسعود حمدانی از هرمزگان، علیرضا قلیزاده، نوید زنده روحیان، مصطفی مقدم و حبیب مقیمی از خراسان، علیرضا برومند از اصفهان و مرتضی بشر دوست از تهران داوران دعوت شده در این مسابقات هستند.
تور تک ستاره جهانی والیبال ساحلی مردان روزهای دهم تا سیزدهم مهر در شهرستان بندرترکمن استان گلستان برگزار می شود که به گفته دبیر هیات والیبال استان گلستان، 24 تیم شرکت کننده از شش کشور مدعی والیبال ساحلی جهان برای کسب جایزه 5 هزار دلاری این تور با هم رقابت می کنند.
هشت تیم از قزاقستان، دو تیم از ساحل عاج، دو تیم از عمان، دو تیم از تایلند، دو تیم از جمهوری چک و هشت تیم از ایران در تور تک ستاره والیبال ساحلی بندرترکمن حضور دارند.
مقدم راد گفت: میزبانی این گونه مسابقات با حضور ستارگان والیبال ساحلی موجب افزودن بر توان بدنی و تجربه ورزشکاران گلستانی شده و آنها را برای رقابت با مدعیان در رویدادهای معتبر جهانی آماده خواهد کرد.
به گزارش ایرنا ، گلستان قطب والیبال ساحلی ایران است و صد درصد اعضای تیم های اعزامی از ایران به بازی های آسیایی جاکارتا 2018 را گلستانی ها تشکیل دادند.
/1860/7333/3091
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.