به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام محمدعلی حکیمی درخطبه های نمازجمعه این هفته گنبدکاووس اظهار داشت: ایران در سایه خودباوری و اعتماد به نفس به دست آمده از دوران دفاع مقدس، به پیشرفت های زیاد و موفقیت های فراوانی رسید.
وی بیان کرد: رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس با رشادت و ایثارگری کم نظیر خود نقشه های دشمنان برای ضربه زدن به نهال نوپای انقلاب اسلامی را خنثی کرده و با جانفشانی های خود حتی یک وجب از خاک میهن را به دشمن ندادند.
حجت الاسلام حکیمی افزود: در جنگ هشت ساله، هزاران شهید و جانباز تقدیم انقلاب شد که برای پاسداشت راه آنان باید از دستاوردهای این دوران به خوبی صیانت و آنها را به نسل جوان منتقل کرد.
امام جمعه موقت گنبد در ادامه با اشاره به جنگ اقتصادی و رسانه ای دشمنان برای آسیب زدن به بنیان های جمهوری اسلامی گفت: مسئولان و کارگزاران انقلاب وظیفه دارند با وحدت و استفاده از مشارکت مردم، دشمن را در این جنگ ها شکست دهند.
وی با یادآوری سخنان رهبر معظم انقلاب در دیدار با نمایندگان مجلس خبرگان گفت: باید با درک شرایط حساس این روزهای کشور مقابل توطئه های اقتصادی و رسانه ای دشمن ایستادگی کرده و با کمک به دولت از این مرحله عبور کنیم.
حجت الاسلام حکیمی همچنین با قدردانی از برگزاری باشکوه مراسم های عزاداری امام حسین (ع) در گنبدکاووس گفت: انقلاب اسلامی ایران نشات گرفته از نهضت عاشورا است و نباید از مراسم عزاداری ماه محرم استفاده سیاسی و حزبی شود.
شهرستان گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.
3039/3091
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.