برای رفتن از چابهار به قشم یا قشم به چابهار می‌توانید از تور قشم یا تور چابهار استفاده کنید. در کنار همه این‌ها دانستن فاصله چابهار تا قشم در اولویت قرار دارد. در واقع باید بررسی کنید که آیا نزدیک به هم هستند یا خیر و بهترین راه برای رفتن به جزیره قشم از چابهار چیست.

فاصله چابهار تا قشم چقدر است؟ چابهار و قشم دو مقصد مهم در ایران هستند که جاذبه‌های گردشگری زیادی هم دارند. چابهار تنها بندر اقیانوسی ایران است و در کنار آن قشم زیباترین جزیره‌ای است که در جنوب ایران واقع شده است. ممکن است در انتخاب بین چابهار و قشم دچار تردید شوید که حق دارید چرا که هر دوی آن‌ها زیبایی و جاذبه‌های گردشگری خاص خود را دارند. با دانستن فاصله چابهار تا قشم می‌توانید با یک تیر دو نشان بزنید و هم به چابهار بروید و هم قشم. برای رفت و آمد بین این دو بخش، راه هوایی و زمینی وجود دارد که از هر دوی آن‌ها می‌توان استفاده کرد. همچنین قیمت تور قشم و قیمت تور چابهار بسیار مقرون به صرفه است و حتی برای سفر می‌توانید در تور لحظه آخر شرکت کنید. همراه ما باشید تا در خصوص سفر به قشم از چابهار یا برعکس و فاصله بین آن‌ها اطلاعات کافی را کسب کنید.

 

 

چگونه از چابهار به قشم برویم؟

 

فاصله چابهار تا قشم (1)

 

برای رفتن از چابهار به قشم یا قشم به چابهار می‌توانید از تور قشم یا تور چابهار استفاده کنید. در کنار همه این‌ها دانستن فاصله چابهار تا قشم در اولویت قرار دارد. در واقع باید بررسی کنید که آیا نزدیک به هم هستند یا خیر و بهترین راه برای رفتن به جزیره قشم از چابهار چیست.

فاصله چابهار تا قشم با سفر دریایی

همین ابتدا بگوییم که قشم و چابهار مسیر آبی مستقیم ندارند و نمی‌توانید مسافت بین این دو را با سوار شدن در یک کشتی طی کنید. اگر قصد دارید از راه دریایی و زمینی مسافت بین این دو را طی کنید باید از چابهار به نزدیک‌ترین اسکله که به قشم راه دارد بروید. از آن جا نیز باید با شناور خود را با قشم برسانید.

برای اینکه از چابهار به بندرعباس و سپس به قشم بروید لازم است با قایق‌های تندرو و کشتی‌های مسافربری از بندر چابهار به بندر عباس بروید. این دو بندر با یک‌دیگر حدودا 700 کیلومتر فاصله دارند. با قایق‌های تندرو حدودا 10 ساعت و با کشتی‌های مسافربری 12 ساعت مسیر دارید. در قدم بعدی باید از بندرعباس به بندر لافت بروید. برای رفتن به بندر لافت لازم به لندیگراف است. این لندیگراف‌ها به سمت بندر لافت حرکت می‌کنند که حدودا 10 کیلومتر مسافت دارید که 20 دقیقه زمان می‌برد. در نهایت باید خود را از بندر لافت به قشم برسانید که حد فاصل آن‌ها 15 کیلومتر بوده و باید از تاکسی یا اتوبوس استفاده کنید. پس می‌توان نتیجه گرفت فاصله چابهار تا قشم از مسیر زمینی و آبی حدودا 11 الی 13 است.

 

از مسیرهای دیگر نیز می‌توانید به صورت زمینی یا آبی از چابهار به سمت جزیره قشم حرکت کنید. دومین راه رفتن به بندر پل است. در اسکله این بندر می‌توانید سوار کشتی شوید و به قشم سفر کنید. فاصله بندر پل به قشم مثل بندرعباس به قشم است. در نهایت آخرین مسیر نیز راه آبی جزیره هرمز است که به راحتی می‌توانید به قشم برسید.

برای اطلاع از قیمت تور قشم عبارت " تور قشم لحظه آخر" را در گوگل جست‌‎وجو کنید و روی سایت لحظه آخر کلیک نمایید.

فاصله چابهار تا قشم با هواپیما

 

فاصله چابهار تا قشم (3)

 

روش دیگری که می‌توانید از چابهار به قشم سفر کنید، هواپیما است. در این مسیر خبری از ترافیک یا مشکلات دیگر نیست و شما می‌توانید فاصله چابهار تا قشم را در مدت زمان کوتاه‌تری طی کنید. به جای اینکه بیشتر زمان را در مسیر باشید در سفر هستید. شما می‌توانید به راحتی یک بلیط هواپیما از چابهار به سمت قشم تهیه کنید و خود را به فرودگاه برسانید. این مسیر هوایی حدودا 500 کیلومتر است و مدت زمانی که در مسیر هستید حدودا یک ساعت و نیم است.

جاذبه‌های گردشگری در چابهار و قشم

بعد از بررسی فاصله چابهار تا قشم، بد نیست سری به جاذبه‌های گردشگری این دو بخش زیبای ایران بزنیم. به طور کلی اگر بخواهیم چابهار و قشم را از نظر جاذبه‌های گردشگری مقایسه و مورد بررسی قرار دهیم، باید اینگونه روایت کنیم که هر دو دارای جاذبه‌هایی زیبا و فوق‌العاده هستند. معروف‌ترین جاذبه‌های بندر چابهار شامل دریاچه صورتی لیپار، کوه‌های مریخی، گل افشان، روستای درک، مسجد جامع تیس، جنگل‌های حرا و... است. از جاذبه‌های معروف قشم نیز می‌توان به دره ستارگان، گنبد نمکی نمکدان، ژئوپارک قشم، قلعه پرتغالی و... اشاره کرد.

برای آشنایی بیشتر با جاذبه‌های گردشگری قشم "جاهای دیدنی قشم لحظه آخر" را در گوگل جست‌وجو نمایید و وارد سایت لحظه آخر شوید.

تور چابهار و قشم لحظه آخر

بعد از بررسی فاصله چابهار تا قشم، اگر قصد سفر به قشم یا چابهار را دارید در سایت لحظه آخر قیمت تور چابهار و قشم را مشاهده نموده و به صورت آنلاین خریداری کنید. همچنین امکان رزرو آنلاین هتل در بندر چابهار و جزیره قشم در بازه قیمتی مختلف نیز وجود دارد. بنابراین برای تجربه مسافرتی راحت و لذت‌بخش انواع تور و هتل را در این سایت مشاهده کنید.

 

*** این مطلب در سرویس گزارش آگهی منتشر شده و تبلیغاتی می باشد؛ لذا جماران هیچ توصیه در رابطه با انجام فعالیت فوق ندارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.