درصورتی‌که حواستان به هزینه‌ها نباشد، سفر به قشم بیش از 5 میلیون تومان برای هر نفر از اعضای خانواده‌تان هزینه خواهد داشت. فرقی ندارد که با تور به به این جزیره سفر کنید یا خودتان به‌صورت شخصی به سفر بروید، مدیریت هزینه‌ها برای یک سفر ارزان به قشم امر واجبی است. به همین دلیل در این مقاله سعی کردیم به شما کمک کنیم تا بتوانید با رعایت یکسری از نکات، با تور قشم سفر ارزان‌تری به این جزیره داشته باشید.

درصورتی‌که حواستان به هزینه‌ها نباشد، سفر به قشم بیش از 5 میلیون تومان برای هر نفر از اعضای خانواده‌تان هزینه خواهد داشت. فرقی ندارد که با تور به به این جزیره سفر کنید یا خودتان به‌صورت شخصی به سفر بروید، مدیریت هزینه‌ها برای یک سفر ارزان به قشم امر واجبی است. به همین دلیل در این مقاله سعی کردیم به شما کمک کنیم تا بتوانید با رعایت یکسری از نکات، با تور قشم سفر ارزان‌تری به این جزیره داشته باشید.

 

نحوه سفر ارزان به قشم با تور (3)

 

بهترین زمان برای سفر ارزان به قشم

در تابستان‌ها هوای جزیره بسیار گرم و مرطوب است؛ به همین دلیل بسیاری از مسافران طاقت این آب‌وهوا را نداشته و سعی می‌کنند تا از اواخر بهار تا پایان تابستان به قشم سفر نکنند. همین موضوع باعث می‌شود تا حجم مسافران کمتر شده و هزینه‌های هتل، هواپیما و قطار کاهش پیدا کند. به همین دلیل بهترین زمان سفر ارزان به قشم در تابستان است.

مناسب‌ترین راه سفر به قشم چیست؟

سفر با قطار به قشم ارزان‌تر از هواپیما و راحت‌تر از خودرو شخصی و اتوبوس است؛ به همین دلیل این روش سفر جزو راه‌های مناسب و ارزان برای رفتن به جزیره خواهد بود.

برای سفر ریلی به قشم باید از هرجای ایران که هستید ابتدا یک بلیت قطار به بندرعباس بگیرید؛ سپس از بندرعباس به بندرهای چارک یا آفتاب رفته و از آن‌جا توسط لنج و اتوبوس‌های دریایی به جزیره بروید.

توجه داشته باشید که سفر زمینی به قشم با قطار کمی طولانی خواهد بود؛ شما می‌توانید توسط تور قشم لحظه آخری با هواپیما اما با هزینه کمتر به قشم سفر کنید. در این روش تنها در عرض 1 الی 2 ساعت به این جزیره خواهید رسید.

چگونه با هواپیما سفر ارزانی به قشم داشته باشیم؟

یکسری از ایرلاین‌های هواپیمایی نسبت به دیگر ایرلاین‌ها قیمت بالاتری برای پرواز به قشم ارائه می‌دهند. به عنوان مثال ایرلاین قشم ایر نسبت به دیگر شرکت‌ها پروازهای گران‌تری به جزیره دارد. به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم که برای داشتن یک سفر ارزان به قشم قیمت ایرلاین‌های مختلف را بررسی کنید. عموما ایرلاین‌های زاگرس و ماهان برای سفر به جزیره قشم در حد 300 یا 400 هزار تومان قیمت کمتری نسبت به قشم ایر ارائه می‌دهند.

به غیر از ایرلاین، ساعت پرواز نیز می‌تواند تاثیر مستقیم بر روی قیمت پروازها داشته باشد. اصولا پروازهایی که بعدازظهر، شب یا صبح زود هستند قیمت کمتری نسبت به پروازهای ظهر دارند.

تفریحات ارزان قشم را فراموش نکنید

خوشبختانه در قشم برخلاف کیش هزینه تفریحات آن‌چنان گران نیستند و می‌توانید از پلاژ، قایق‌سواری و ژئو سایت‌های قشم با هزینه‌ای مناسب لذت ببرید. همچنین اگر قصد دارید تا هیچ هزینه‌ای برای تفریحات پرداخت نکنید، می‌توانید به مشاهده مراسم‌های سنتی، تنگه چاهکوه و روستاهای جزیره قشم بپردازید. توجه داشته باشید که حتی اگر مبلغی را نیز برای تفریحات پرداخت کنید باز هم یک سفر ارزان به قشم خواهید داشت، زیرا اکثر تفریحات این جزیره قیمت ارزانی دارند.

از تور قشم گردی داخل جزیره استفاده کنید

زمانی که به داخل جزیره بروید احتمالا به دنبال این خواهید بود که چند مورد از بهترین جاهای دیدنی قشم را مشاهده کنید. گشتن به دنبال این مکان‌ها می‌تواند کمی زمان‌بر باشد یا حتی احتمال دارد که به دلیل زمان‌بندی نامناسب، مهم‌ترین مکان‌های دیدنی این جزیره را مشاهده نکنید. برای رفع این مشکل یکسری تورهای قشم گردی در داخل جزیره وجود دارد که قیمت آن‌ها نسبت به گردش انفرادی در جزیره مناسب هستند. شما می‌توانید به جای صرف وقت و هزینه زیاد با پرداخت مبلغ مناسبی به این تورها اکثر مکان‌های دیدنی جزیره قشم را مشاهده کنید.

 

نحوه سفر ارزان به قشم با تور (1)

 

هتل‌های ارزان قشم را رزرو کنید

اگر کمی صرفه‌جویی کنید و بتوانید نسبت به رزرو هتل‌های ارزان قشم اقدام کنید هزینه‌های سفرتان کمتر خواهد شد. اما باید در انتخاب هتل‌های ارزان قشم کمی سخت‌گیر باشید؛ درست است که هزینه کمی را بابت هتل پرداخت می‌کنید، اما می‌توانید با کمی تحقیق، در مکانی اقامت کنید که از لحاظ امکانات و خدمات، بهتر از دیگر اقامتگاه‌های ارزان باشد. در لیست زیر برخی از این هتل‌ها را به شما معرفی کردیم:

  • هتل آسماری
  • هتل دیانا
  • هتل آسمان
  • هتل نخل هنگام
  • هتل المپیک

هزینه کمتر با رزرو اقامتگاه‌های بوم‌گردی

جزیره قشم بیش از 40 اقامتگاه بوم گردی دارد. تمامی این اقامتگاه‌ها دارای واحدهای اقامتی سنتی و دلنشینی هستند که اقامت در آن‌ها می‌تواند شما را با زندگی سنتی مردمان جزیره آشنا کند. نکته قابل توجهی که درباره اقامتگاه‌های بوم گردی قشم وجود دارد قیمت آن‌ها است که در سال 1401 نرخی کمتر از 600 هزار تومان در روز دارند. به همین دلیل با رزرو اقامتگاه بوم گردی می‌توانید یک سفر ارزان به قشم داشته و چند روزی را به شکل سنتی در این جزیره زندگی کنید.

سفر ارزان به قشم با تورهای نهال گشت

آژانس مسافربری نهال گشت تورهای متنوعی را برای سفر ارزان به قشم برگزار می‌کند. تور قشم ارزان یکی از این نوع تورها به حساب می‌آید که قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ای داشته و خدمات مناسبی بر روی آن ارائه می‌شود. شما می‌توانید برای رزرو این تور به سایت nahalgasht.com مراجعه کرده یا با شماره 02633143 تماس برقرار کنید.

 

*** این مطلب در سرویس گزارش آگهی منتشر شده و تبلیعاتی می باشد؛ لذا جماران هیچ توصیه در رابطه با انجام فعالیت فوق ندارد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.