با هر دوری که لاستیک‌های ماشین روی جاده می‌زنند، احتمال وقوع 1000 حادثه ناگوار وجود دارد. در چنین شرایطی، بیمه شخص ثالث مانند یک سپر قوی و قابل اعتماد در کنار شماست، همانند یک نجاتگر که بلافاصله در هنگام نیاز حاضر است. بیمه ماشین می‌تواند تا حد امکان از مال شما مراقبت کند. بیمه خودرو در واقع نمادی از مسئولیت و همدلی است. با داشتن این بیمه، شما در هر حادثه، بخشی از بار مسئولیت را از دوش خودتان برمیدارید. لازم است بدانید بر اساس تفاهم‌نامه‌ای که میان بنیاد امور شهدی و جانبازان و بیمه دی امضا شده است.

بیمه شخص ثالث اقساطی برای جانبازان

بیمه شخص ثالث برای جانبازان به صورت قسطی نیز در دسترس این عزیزان قرار داده شده است. سرپرست اداره کل تسهیلات رفاهی بنیاد شهید اعلام کرد که ایثارگرانی که از بنیاد امور جانبازان حقوق و مستمری دریافت می‌کنند، می‌توانند بیمه شخص ثالث و بدنه وسایل نقلیه خود را از بیمه دی و بدون نیاز به پیش پرداخت در اقساط 12 ماهه خریداری کنند. در این مقاله می‌خواهیم در مورد بیمه شخص ثالث جانبازان با شما صحبت کنیم. پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

 

شرایط بیمه شخص ثالث اقساطی برای جانبازان

 

بیمه شخص ثالث برای جانبازان (2)
شرایط بیمه شخص ثالث اقساطی جانبازان

 

شما کمک می‌کند تا انتخاب بهتری داشته باشید. با هر دوری که لاستیک‌های ماشین روی جاده می‌زنند، احتمال وقوع 1000 حادثه ناگوار وجود دارد. در چنین شرایطی، بیمه شخص ثالث مانند یک سپر قوی و قابل اعتماد در کنار شماست، همانند یک نجاتگر که بلافاصله در هنگام نیاز حاضر است. بیمه ماشین می‌تواند تا حد امکان از مال شما مراقبت کند. بیمه خودرو در واقع نمادی از مسئولیت و همدلی است. با داشتن این بیمه، شما در هر حادثه، بخشی از بار مسئولیت را از دوش خودتان برمیدارید.

لازم است بدانید بر اساس تفاهم‌نامه‌ای که میان بنیاد امور شهدی و جانبازان و بیمه دی امضا شده است، تمامی ایثارگرانی که از بنیاد حقوق و مستمری دریافت می‌کنند، می‌توانند بیمه شخص ثالث و بیمه بدنه وسایل نقلیه خود را به صورت اقساطی و بدون پیش پرداخت خریداری کنند. اقساط قابل پرداخت جانبازان 12 ماهه است که از حقوق و مستمری این عزیزان کسر می‌شود.

بیمه دی علاوه بر تخفیف قانونی 2.5 % در بیمه شخص ثالث، تا 70 درصد در بیمه بدنه تخفیف مضاعف را اعمال می‌کند و حق بیمه اقساطی 12 ماهه را برای ایثارگران در نظر گرفته است. برای تهیه بیمه شخص ثالث اقساطی و بیمه بدنه اقساطی، ایثارگران و جانبازان می‌توانند به یکی از شعب بیمه دی یا سایت این شرکت بیمه به آدرس dayins.com مراجعه نمایند.

 

جانبازان برای چه وسایل نقلیه‌ای می‌توانند بیمه قسطی خریداری کنند؟

 

بیمه شخص ثالث برای جانبازان (3)
خرید بیمه شخص ثالث برای همه اجباری است.

 

خرید بیمه شخص ثالث قسطی برای جانبازان شامل خودروهای سبک و سنگین می‌شود. همچنین امکان صدور بیمه‌نامه برای بیش از یک خودرو نیز با توجه به میزان حقوق و مستمری دریافتی وجود دارد. هزینه بیمه‌نامه‌های صادر شده برای ایثارگرانی که حقوق و مستمری خود را از بنیاد دریافت می‌کنند به صورت 12 قسط کاملا مساوی از حقوق آن‌ها کسر می‌شود.

مدارک مورد نیاز برای صدور کسر از حقوق در بیمه شخص ثالث اقساطی جانبازان

جانبازان و ایثارگران برای خرید بیمه شخص ثالث قسطی باید مدارک زیر را ارائه دهند تا اقساط از حقوق آن‌ها کسر شود:

  • کارت ملی بیمه‌گزار
  • کارت ماشین یا برگ سبز خودرو
  • گواهینامه معتبر رانندگی مرتبط با وسیله نقلیه
  • بیمه نامه قبلی در صورت وجود

 

چرا باید بیمه شخص ثالث را خریداری کنیم؟

 

بیمه شخص ثالث یک بیمه‌نامه اجباری برای همه دارندگان وسیله نقلیه موتوری اعم از خودرو، تاکسی، وانت، موتورسیکلت و سایر وسایل نقلیه است. نداشتن بیمه شخص ثالث بر اساس قانون جرم است. در صورت مشاهده به وسیله پلیس راهنمایی و رانندگی جریمه می‌شوید و خودروی شما توقیف و به پارکینگ منتقل می‌شود. همچنین در صورت بروز حادثه جبران خسارات مالی و جانی اشخاص ثالث و خسارات وارد شده به خودرو و خودتان نیز تحت پوشش بیمه نخواهد بود. از طرفی بدون خرید بیمه شخص ثالث امکان تعویض پلاک و نقل و انتقالات خودرو ممکن نیست.

 

حق بیمه در بیمه شخص ثالث چگونه تعیین می‌شود؟

حق بیمه شخص ثالث با توجه به کاربری خودرو و نوع آن، تعداد سیلندر، تخفیف عدم خسارت و تخفیفات بیمه‌نامه و نرخ دیه تعیین می‌شود. بیمه مرکزی هر سال بعد از مشخص شدن نرخ دیه و با در نظر گرفتن تورم و شرایط اقتصادی، حق بیمه شخص ثالث را تعیین می‌کند.

خسارات جانی در بیمه شخص ثالث با توجه به نرخ دیه در ماه‌های حرام برابر با یک میلیارد و دویست میلیون تومان در ماه‌های غیرحرام برابر با 900 میلیون تومان است. سقف تعهدات برای جبران خسارات مالی نیز دارای دو مقدار حداقل 30 میلیون تومان و حداکثر 600 میلیون تومان است.

 

پوشش‌های بیمه شخص ثالث جانبازان شامل چه مواردی است؟

بیمه شخص ثالث جانبازان دارای پوشش‌هایی به شرح زیر است:

  • جبران خسارات جانی اشخاص ثالث: در خسارات جانی بیمه شخص ثالث وظیفه جبران خسارات نقص عضو، از کار افتادگی جزئی و کلی، هزینه درمان‌های پزشکی ناشی از تصادف و دیه را به عهده می‌گیرد.
  • جبران خسارات مالی اشخاص ثالث: بیمه شخص ثالث تمام خسارات مالی ناشی از حوادث رانندگی را تا سقف پوشش‌ها و با توجه به بیمه‌نامه جبران می‌کند.
  • جبران خسارات راننده مقصر: بیمه شخص ثالث خسارت راننده مقصر را در صورت داشتن گواهینامه معتبر و مرتبط با خودرو جبران می‌کند.

 

همه چیز در مورد بیمه شخص ثالث اقساطی برای جانبازان

بیمه دی با همکاری بنیاد امور شهدا و جانبازان امکان خرید اقساطی بیمه شخص ثالث و بیمه بدنه را در دسترس جانبازان و ایثارگرانی که از بنیاد حقوق و مستمری دریافت می‌کنند، قرار داده‌است. در این مقاله در مورد بیمه شخص ثالث برای جانبازان، شرایط و مزایای آن صحبت کردیم. همچنین اهمیت خرید بیمه شخص ثالث را نیز به شما یادآور شدیم. امیدواریم که مطالعه این مقاله برای شما مفید واقع شده باشد.

 

*** این مطلب در سرویس گزارش آگهی منتشر شده و تبلیغاتی می باشد؛ لذا جماران هیچ توصیه در رابطه با انجام فعالیت فوق ندارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.