به گزارش روز شنبه فرهنگسرای گلستان، حاج عبدالرضا میرشفیعی از جانبازان سرافراز هشت سال دفاع مقدس بود که ۲۰خرداد ۱۳۴۵ در تهران متولد شد.

وی در جنگ تحمیلی به صورت داوطلبانه از سوی پایگاه مقداد تهران راهی جبهه شد، در اثر موج انفجار مجروح و برای مداوا به تهران منتقل شد و پس از مدتی در سال ۱۳۶۵ دوباره به جبهه اعزام شد.

این شهید که از رزمندگان لشکر ۲۷حضرت رسول (ص) بود در سال ۱۳۶۶ طی عملیاتی در منطقه شلمچه به مقام جانبازی رسید و پس از سال‌ها دوری از همرزمان شهیدش و تحمل رنج و سختی ناشی از آثار مجروحیت اول اردیبهشت ماه به علت نارسایی کلیوی به مقام والای شهادت نایل شد.

پیکر این شهید در قطعه ۲۹ در بهشت زهرا (س) در جوار همرزمانش به خاک سپرده شد.

شهید میرشفیعی به عنوان یک فعال فرهنگی و هنرمند، تابلوهای زیبایی از خود برجای گذاشت.

مراسم ترحیم این شهید به پاس قدردانی از رشادت جانبازان و شهدای دلیر دفاع مقدس یکشنبه(هفتم اردیبهشت ماه) ساعت ۱۸ به صورت مجازی و زنده از شبکه‌های آپارات و اینستاگرام پخش خواهد شد.

ملت شهیدپرور ایران و خانواده شهدا می‌توانند در این مجلس ترحیم مجازی زنده در اینستاگرام و آپارات فرهنگسرای گلستان به نشانی‌های golestan.farhangsara و https://www.aparat.com/farhangsara_golestan/live و همچنین اینستاگرام مسجد جامع سمنگان به نشانی mj.narmak  شرکت کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.