به گزارش خبرگزاری مهر، این مراسم محصول همکاری مشترک حوزه هنری فارس و مجمع پیشکسوتان جهاد و شهادت فارس و سازمان فرهنگی هنری شهرداری شیراز بود.

در این آئین علاوه بر سخنرانی سردار قاسم سلطان آبادی رئیس مجمع پیشکسوتان جهاد و شهادت فارس و برگزاری برنامه‌های هنری، از همسران رزمندگان هشت سال دفاع مقدس فارس تجلیل به عمل آمد.

در حاشیه این مراسم فاطمه کرم اللهی مشاور امور بانوان رئیس حوزه هنری فارس، اظهار داشت: این مراسم در نوع خود ویژگی خاصی داشت و آن پرداختن به تجلیل از همسران رزمندگان هشت سال دفاع مقدس استان بود.

وی افزود: عمدتاً در برنامه‌هایی از این دست از همسران و خانواده معزز شهدای گرانقدر و جانبازان پرافتخار هشت سال دفاع مقدس تجلیل به عمل می‌آید اما معمولاً همسران رزمندگان کمتر مورد توجه قرار می‌گیرند.

مشاور امور بانوان رئیس حوزه هنری فارس اظهار داشت: اگر رزمندگان فارس در سطح کشور از پرافتخارترین‌ها هستند و به رشادت و دلاوری خویش می بالند یقیناً به سبب وجود همسران شجاع و رشیدشان است.

وی تصریح کرد: بازخوانی خاطرات سال‌های مقاومت، نشان می‌دهد حماسه‌ای که زنان رزمندگان خلق کردند اگر فراتر از حماسه همسرانشان نباشد چیزی از آن حماسه کمتر نیست

کرم اللهی ادامه داد: پرداختن به موضوع حضور زنان در مقاطع مختلف نهضت انقلاب اسلامی و حماسه دفاع مقدس از جمله محورهای اصلی مدنظر حوزه هنری در بخش‌های مختلف است.

وی در پایان اظهار داشت: یکی از آثار در دست انتشار حوزه هنری فارس که مراحل نهایی تولید را می‌گذراند به نقش یکی از بانوان پرستار فارس می‌پردازد و امیدواریم این قبیل کارها به صورت مستمر ادامه یابد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.