به گزارش ایرنا، سردار سید یوسف مولایی فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به همین منظوراعزام گروه‌های جهادی به این مناطق در برنامه‌های سپاه استان قرار دارد.

وی بیان داشت: طرح‌ها و ‌پروژه‌های اقتصاد مقاومتی، تولیدی و محرومیت زدایی با تلاش بی وقفه بسیج و سپاه در البرز استمرار دارد.

مولایی در بخش دیگری از سخنان خود به برنامه‌های سپاه استان در هفته دفاع‌مقدس اشاره کرد و گفت: در اولین روز از این هفته که نمایش سند قدرت و توانمندی نیروهای مسلح است که به همین منظور رژه نیروهای مسلح در کرج برگزار میشود.

همچنین در این روز صبحگاه مشترک و رژه خودرویی دردیگرشهرستان‌های استان برگزار و نمایشگاه دفاع مقدس در شهرستان فردیس افتتاح میشود.

مولایی روز دوم از ایام هفته دفاع مقدس را روز دانش پژوهی معرفت، جوانان و سربازان عنوان کرد و گفت: با توجه به بازگشایی مدارس، زنگ مدارس و دفاع مقدس همزمان نواخته میشوند.

رونق تولید، حمایت مردمی و خوباوری شعار روز سوم این هفته است ویک هزار پروژه محرومیت زدایی توسط بسیج سازندگی در شهرستان‌های استان در این روز به بهره برداری می رسند.

وی ادامه داد: در شرایطی که دشمنان علیه ما جنگ اقتصادی به راه انداخته‌اند اگر به دنبال ترجمه خدمت برای مردم هستیم باید رونق تولید را هر چه بیشتر مورد توجه قرار داد.

این نوید را می توان داد که با تکیه برامکانات داخلی هر چند اگر محدود باشند می توانیم عرصه های تولید را فعال کرده و در واقع با مدیریت انقلابی و جهادی کشور را می توان مدیریت کرد.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز با بیان اینکه بصیرت، دفاع همه‌جانبه، دشمن‌شناسی و ولایتمداری شعار روز چهارم هفته دفاع مقدس است گفت: به همین منظور برنامه‌هایی از جمله نشست‌های روشنگری در خصوص نقش ولایت در بصیرت‌افزایی عمومی و همچنین با توجه به اهمیت پدافند غیرعامل در حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج استان در طول هفته دفاع مقدس برگزار می شود.

عطرافشانی گلزار شهدا، تکریم جانبازان، تجلیل از خانواده‌های شهدای هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم از جمله برنامه‌های پنجمین روز از هفته دفاع مقدس در استان البرزاست.

مولایی شرکت در نماز جمعه را از دیگر برنامه‌های این هفته عنوان کرد و افزود: همایش پیاده روی خانوادگی با هدف ترویج سبک زندگی در شهرستان های استان در این روز برگزار می شود.

وی در ادامه به برنامه‌های روز ششم و هفتم دفاع مقدس در البرز اشاره و گفت: تجلیل از رزمندگان، ایثارگران، بانوان، فرماندهان و پیشکسوتان از دیگر برنامه‌هایی است که در این ایام اجرا می‌شوند.  

مولایی در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: اجرای نمایش‌های خیابانی، فراخوان جشنواره ۲ سالانه عکس، افتتاح چندین پایگاه مقاومت بسیج و برگزاری نمایشگاه از جمله برنامه‌هایی است که در هفته دفاع مقدس در استان انجام می‌شوند.

۷۴۱۴/ ۶۱۵۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.