به گزاش ایرنا، ایرج حیدری شامگاه دوشنبه در نشست هماهنگی برگزاری کنگره نکوداشت پیشکسوتان دفاع مقدس هرمزگان اظهار داشت: این کنگره به مناسبت فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی برگزار می شود.
وی افزود: پیشکسوتان دفاع مقدس، سند افتخار ایران هستند و رشادت این غیور مردان در تاریخ جمهوری اسلامی برای همیشه ماندگار خواهد بود.
حیدری ادامه داد: باید از دانش و تجربه ارزشمند این پیشکسوتان در راستای ترویج فرهنگ غنی دفاع مقدس به بهترین شکل استفاده کرد.
این مقام مسوول بیان داشت: ایثار، فداکاری و جانفشانی های پیشکسوتان دفاع مقدس هرمزگان نباید به فراموشی سپرده شود و باید با برنامه ریزی و اجرای طرح های ابتکاری و خلاقانه، به نسل جوان منتقل گردد.
حیدری تصریح کرد: برگزاری کنگره نکوداشت پیشکسوتان دفاع مقدس هرمزگان زمینه ای مناسب برای دیدار مجدد رزمندگان هشت سال دفاع مقدس استان با یکدیگر و زنده شدن خاطرات دوران حضور آنها در دفاع مقدس ایجاد می کند.
این مقام مسوول بیان داشت: آرامش و پیشرفت امروزایران اسلامی به واسطه رشادت های شهدا، جانبازان، آزدگان، ایثارگران و همه رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس است و باید قدردان رشادت های آنان باشیم.
درطول هشت سال دفاع مقدس 13 هزار نفر از مردم هرمزگان به جبهه های جنگ حق علیه باطل در جنوب و غرب کشور اعزام شدند.
مردم هرمزگان در کنار دیگر رزمندگان با رزم بی امان خود یک هزار و 260 شهید و پنج هزار جانباز تقدیم انقلاب اسلامی کردند و 347 رزمنده هرمزگانی نیز به افتخار آزادگی نائل آمدند.
7198/6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.