به گزارش خبرنگار ایرنا فرماندار تالش عصر پنجشنبه در اجتماع مسئولان در گلزار شهدای تالش گفت: هشت سال دفاع مقدس به عنوان حماسه جاودان در تاریخ جمهوری اسلامی ایران است و این اتفاق بزرگ، بدون جانفشانی شهدا و ایثارگران رقم نمی خورد.
سید عیسی مهدوی افزود: تکریم و تجلیل شهدا و جانبازان از وظایف شرعی و دینی ماست و امنیت و اقتدار کشور را مدیون خون شهدا و ایثارگران هستیم.
به مناسبت اعیاد شعبانیه و سالروز ولادت امام حسین (ع) روز پاسدار و حضرت عباس (ع) روز جانباز، معابر تالش تزئین شده و آئین های مختلفی از چند روز قبل در مساجد و حسینیه های این شهرستان در حال اجراست.
به همین مناسبت امروز طی آئینی در فرمانداری تالش از ناصر باباپور، داود محمدی نسب، محرم علی حسینی و ناصر باباپور از کارمندان جانباز این اداره تجلیل شد.
جشن اعیاد شعبانیه، امروز با حضور مردم و مسئولان در مسجد عباسیه تالش برگزار شد و سخنرانان با شرح فضائل علمدار کربلا، جایگاه پاسداران و جانبازان را به عنوان نیروهای متعهد انقلابی و مردمی گرامی داشتند.
در این آئین به دارندگان نام های عباس و ابوالفضل جوایزی اهدا شد.
شهرستان تالش با 200 هزار نفر جمعیت در بخش های مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود در 110 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.
7106 / 7124/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.