اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که احتمال می دهید با توجه به علائمی که دارید به بیماری کرونا مبتلا  هستید و نمی خواهید در این هوای گرم تابستان و با آلودگی که وجود دارد آزمایش خود را در بیرون از منزل بدهید، آزمایش کرونا در منزل یک راه حل ایده آل برای شما می باشد. شما در آنی آزما می توانید به راحتی و با چند کلیک ساده و یا از طریق گوشی خود و اپلیکیشن آزمایشگاه آنی آزما و همچنین اط طریق تماس تلفنی آزمایش کرونا در منزل را در کوتاه ترین زمان و کم ترین هزینه انجام دهید. پس از نمونه برداری در منزل آزمایشات شما در یکی از پیشرفته ترین آزمایشگاه های تهران انجام شده و جواب تست شما به صورت اینترنتی قابل دسترسی می باشد. اهمیت آزمایش کرونا در منزل در شرایط دشوار امروزی بیش از قبل نمایان می شود جایی که به دلیل وجود بیماری خطرناکی مثل کرونا به افراد توصیه می شود در خانه خود بمانند تا از گزند آسیب این بیماری در امان بمانند. شما در کنار تست کرونا در منزل می توانید سایر تست هایی که احیانا توسط پزشک درخواست گردیده است را نیز انجام دهید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که در منزل خود بنشینید و از طریق اینترنت یا گوشی همراه هماهنگی های لازم را برای انجام آزمایشات خود انجام دهید تا بدون نیاز به صرف وقت اضافی و هزینه زیاد تست های خود را به راحت ترین شکل ممکن انجام دهید.

 

آزمایش کرونا در منزل چگونه انجام می شود

تست کرونا که در آنی آزما به صورت آزمایش کرونا در منزل ارائه می شود برای بررسی آنتی بادی های تولید شده در بدن شما بر علیه ویروس کرونا استفاده می شود. در واقع در این آزمایش میزان پاسخ بدن شما به ویروس احتمالی موجود در بدن شما اندازه گیری می شود. این آنتی بادی ها به دو صورت می باشند و بررسی هر کدام از آن ها امکان وجود عفونت اخیر یا امکان انتقال بیماری به دیگران را بیان می کند.  البته تست دیگری نیز برای بررسی امکان وجود کرونا در فرد وجود دارد که به تست PCR معروف است. از این تست برای بررسی وجود ماده ژنتیکی ویروس در نمونه های گرفته شده استفاده می گردد. برای این آزمایش از مخاط بینی و گلوی شما نمونه برداری می شود و نمونه پس از انتقال به آزمایشگاه برای یافتن RNA ویروس بررسی می شود در صورت مشاهده بقایای ژنتیکی ویروس آزمایش مثبت اعلام می شود.

photo_2021-08-14_11-11-25

تست پروازی کرونا

تست پروازی کرونایکی از کارهایی است که این روزها باید در برنامه سفرتان بگنجانید. با  پاندمی ویروس کووید ۱۹ تمامی کشورها برنامه ای برای کاهش شیوع آن انجام داده اند. کشور ما نیز در پی اقداماتی، تصمیم به انجام تست کووید ۱۹ برای مسافران راه های هوایی کرده است. این تست برای کاهش انتقال کرونا انجام می شود. اما مشکلی که در انجام تست کرونا برای پرواز ها وجود دارد کمبود وقت و کارهای زیادی که باید قبل از سفرتان آن ها را انجام دهید، هزینه های بالای رفت و آمد برای یافتن یک آزمایشگاه مورد تایید شرکت هوایی که قصد سفر با آن را دارید و غیره هستند. به طوری که تصور کنید قصد سفر با راه هوایی دارید تا با عجله به مقصد خود برسید ولی متوجه لزوم انجام آزمایش کرونا شده اید که باید سریعا به انجام آن اقدام کنید! اما راه حل ما برای انجام این کار تست کرونا در منزل است. به طوری که شما می توانید بدون نیاز به حضور در آزمایشگاه ها ، آزمایشگاهی که مورد تایید شرکت هوایی که قصد سفر با آن دارید را انتخاب و پس از پذیرش ، نمونه گیری شما در منزل یا محل کارتان انجام شود.

 

 

برای انجام آزمایش کرونا در منزل چه علائمی باید داشته باشید

 

خستگی

اولین مورد در علائم بیماری کرونا که باعث می شود شما آزمایش کرونا در منزل را انجام دهید خستگی می باشد. بنابر نتایج نظرسنجی Long Hauler Symptom Survey، صد درصد بیماران مبتلا به کووید-19 شرکت کننده در این نظرسنجی خستگی بلند مدت را گزارش کردند. پزشکان این مورد را برای ماه ها مشاهده کرده و پدیده ای است که دکتر آنتونی فائوچی متخصص بیماری های عفونی، آن را با سندرم خستگی مزمن که به نام انسفالومیلیت مایالژیک شناخته می شود، پیوند داده است. به گفته فائوچی، به طور روزافزون بر تعداد افرادی که ظاهرا ویروس را شکست داده اند اما پس از آن همچنان با احساس ضعف و خستگی و تنگی نفس مواجه هستند، افزوده می شود.

 

درد سینه

سینه درد پایدار توسط بسیاری از افرادی که با بیماری کرونای مزمن مواجه شده اند، گزارش شده است. یک دلیل این شرایط کوستوکندریت، التهاب غضروفی که دنده ها را به استخوان سینه متصل می کند، است. این درد می تواند با سرفه بلند مدت تشدید شود. بنابر مطالعه ای که توسط مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری آمریکا انجام شد، 43 درصد افراد بهبود یافته از کووید-19 اظهار داشتند که سرفه آنها 14 تا 21 روز پس از تشخیص برطرف نشده بود.

 

تنگی نفس

کووید-19 موجب التهاب و آسیب ریوی می شود که می تواند تنفس را برای فرد دشوار کند. این شرایط می تواند برای هفته ها یا ماه ها باقی بماند. بنابر نظرسنجی Long Hauler Symptom Survey، تعداد 1,020 نفر از 1,567 افراد مبتلا به بیماری کرونای مزمن حاضر در این نظرسنجی تجربه این علامت را گزارش کردند.

 

التهاب قلب

به نظر می رسد بیماری کرونای مزمن موجب التهاب در سراسر بدن از جمله ریه ها، مغز و قلب می شود. یک اثر این بیماری روی قلب کاردیومیوپاتی است که در آن عضله قلب سفت، ضخیم یا کشیده می شود. این شرایط بر توانایی قلب در پمپاژ خون تاثیر می گذارد که می تواند موجب مسائلی با شدت کم مانند خستگی تا شدت زیاد مانند نارسایی اندام شود.

 

آزمایش کرونا در منزل یکی از خدماتی است که توسط آزمایشگاه آنلاین آنی آزما ارائه می شود. امروزه با توجه به شرایط خاصی که پیش آمده است و لزوم رعایت فاصله گذاری اجتماعی و قرنطینه خانگی، بسیاری از فعالیت هایی که در گذشته به صورت حضوری انجام می گرفت، امروزه به صورت غیر حضوری و از طریق اینترنت قابل انجام است. انجام آزمایش خون مثل تست کرونا نیز یکی از این فعالیت ها می باشد. با توجه به آلودگی گسترده ای که در فضای بیرون و به خصوص بیمارستان ها و مراکز درمانی مثل آزمایشگاه وجود دارد، خود این مراکز می توانند به عنوان کانون انتقال کرونا به افراد محسوب شوند. اگر امکان رفتن به آزمایشگاه را ندارید تنها با چند کلیک ساده آزمایشگاه را به خانه یا محل کار خود بیاورید تا بدون مراجعه حضوری و پرداخت هزینه اضافه تست کرونا در منزل را انجام دهید همکاران ما پس از ثبت درخواست شما به منزل یا محل کار و ... می آیند ، نسخه شما را بررسی کرده ، نمونه گیری می کنند و به بهترین آزمایشگاه های مورد نظر می برند

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.