به گزارش خبرنگار مهر، سید وحید طباطبایی عصر دوشنبه در خصوص آخرین آمار از وضعیت بیماری کرونا در استان کرمان بیان داشت: طی ۲۴ ساعت گذشته به دلیل اینکه آزمایشگاه‌های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی کرمان به منظور گندزدایی، ستاپ و کالیبره کردن دستگاه‌های خود انجام تست نداشتند و آزمایش‌های ارسالی امروز و فردا انجام خواهد شد و نتایج آن به همراه آمار فردا اعلام خواهد شد.

وی افزود: از ۳۲ آزمایش انجام گرفته در آزمایشگاه‌های سطح استان (دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، جیرفت، و دانشگاه علوم پزشکی سیرجان) تست دو نفر شامل یک زن و یک مرد مثبت اعلام شد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: از ابتدای اپیدمی تا به امروز تعداد کل موارد مثبت در استان ۵۶۱ مورد ثبت شده ضمن اینکه تعداد کادر درمانی مبتلا شده نیز از ابتدا تاکنون ۵۹ مورد اعلام شده است.

طباطبایی تصریح کرد: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تا به حال ۴۸ نفر به علت ابتلاء به کووید ۱۹ جان خود را از دست داده‌اند ضمن اینکه خوشبختانه طی ۲۴ ساعت گذشته مورد فوتی به دلیل ابتلاء به ویروس کرونا در استان نداشتیم.

وی آمار بهبود یافتگان از ابتدای اپیدمی را ۳۰۲ نفر اعلام کرد و یادآور شد: طی ۲۴ ساعت گذشته سه نفر از مراکز درمانی ترخیص شده‌اند.

معاون دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: از ابتدای اپیدمی تا به امروز تعداد افراد بستری در بیمارستان‌ها به علت ابتلاء به کرونا ۳۷۶ نفر ثبت شده و در حال حاضر ۲۶ نفر در بیمارستان‌های سراسر استان بستری هستند.

وی گفت: هم اکنون چهار نفر در «آی سی یو » بستری هستند ضمن اینکه تعداد افراد مستقر در نقاهتگاه‌ها در حال حاضر شش نفر است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.