اکبر بهنامجو روز یکشنبه در جلسه ویدئو کنفرانس با فرمانداران شهرستان‌ها و مسوولان مراکز بهداشتی استان افزود:با توجه به رعایت نکردن  فاصله گذاری انفرادی توسط عده کمی از مردم میزان مراجعات به مراکز درمانی باید احصا و مشخص شود بیشتر مبتلایان از چه قشری هستند وبه چه علت به این بیماری مبتلا شدند.
وی با بیان اینکه همچنان وضعیت استان به سفید نرسیده است خواستار رعایت فاصله‌گذاری انفرادی توسط مردم شد.
استاندار اردبیل گفت: لازم است صدا و سیما نیز برنامه‌هایی در خصوص نحوه فاصله گذاری انفرادی و ضرورت آن تهیه و پخشکند تا مردم نسبت به اهمیت آن حساس‌تر شوند.
بهنامجو با اشاره به اینکه بعد از رفع این ویروس در استان همچنان فاصله گذاری‌ها ادامه می یابد، بر پرهیز مردم از حضور در اجتماعات غیر ضروری تاکید کرد.
وی گفت: در برخی نقاط استان مجالس عروسی و ختم در منازل برگزار می‌شود و  مردم باید از حضور در چنین مجالسی پرهیز کرده و تنها بستگان درجه یک با  رعایت فاصله شرکت کنند.
استاندار اردبیل به فعالیت بازارها، مراکز خدماتی و بانک‌ها اشاره کرد و بر رعایت فاصله گذاری انفرادی در این اماکن نیز تاکید کرد.
وی افزود: چنانچه فردی در بازار اصول بهداشتی و فاصله‌گذاری را رعایت نکند مغازه اش پلمپ می شود چرا که سلامتی مردم مهم تر است.
استاندار اردبیل تصریح کرد: مردم باید بدانند وضعیت هنوز عادی نشده و همچنان ۲۳۰ نفر مبتلا به ویروس کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند و روزانه حدود چهار نفر جان خود را از دست می دهند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.