امروزه افزایش دما باعث شده است تا استفاده از سیستم های سرمایشی رونق بسیار داشته باشد. مثلا در گذشته برای نگهداری برخی از مواد و یا حتی حنک کردن محیط از بخ استفاده میکرند اما با پیشرفت تکنولوژی و رونق برخی از تجهیزات باعث شده است تا تجهیزات سزمایشی بهترین انتخاب باشند. امروز در این مقاله تصمیم  سرمایشی ارزان قیمت فروشگاه EIG-SHOP را برای شما معرفی نمائیم. امروزه استفاده از این تجهیزات واجب بوده و باید برای تامین سرمایش محیط و نگهداری برخی از مواد از آنها استفاده کرد. پس با ما تا آخر این مقاله همراه باشید.

 

تجهیزات سرمایشی تولید شده توسط EIG

گروه صنعتی EIG به عنوان قدیمی ترین تولید کننده در ایران میباشد که بالغ بر 25 سال سابقه به عنوان اولین تولید کننده تجهیزات سرمایشی به شمار می آید. محصولات بسیار زیادی وجود دارد اما در ادامه تصمیم داریم تا محصولات پرکاربرد و ارزان را برای شما معرفی کنیم . این تجهیزات عبارتند از :

سردخانه جسد

یکی از مهم ترین تجهیزاتی که امروزه در تمامی نقاط دنیا از آن برای نگهداری اجساد استفاده میشود سردخانه جسد یا میت میباشد. نگهداری جسد ر محیط با دمای عادی به مدت طولانی بین1 یا 2 روز مسلما باعث گندیده شده جسد میشود. به همین دلیل برخی باید میت یا جسد در دمای زیر صفر نگهداری شود تا جسد کاملا سالم بماند. مثلا در پزشک قانونی ها مشاهده شده است که برای تشخیص هویت برخی از اجساد آنها را تا چند روز نگهداری میکنند به همین دلیل باید از سردخانه جسد یا میت استفاده کنند.

3

سردخانه جسد دمای بسیار خنک و سردی تولید میکند و باعث میشود تا هیچ آسیبی به جسد وارد نشود. اگر جسد در دمای عادی نگهداری شود بوی نامطلوب از خود تولید میکند به همین دلیل امروزه در محیط هایی مانند بیمارستان ، غسل خانه ، پزشک قانونی ، درمانگاه و ... از سردخانه های جسد استفاده میکنند. زیرا یک محصول پرکاربرد میباشد. سردخانه های جسد تولید شده توسط eig دارای ظرفیت های متفاوتی میباشد. مثلا برای محیط های دارای آمار مرگ و میر پایینی هستند مانند روستا های کم جمعیت استفاده از سردخانه جسد تک کابین کفایت میکند.

سردخانه جسد نیز مانند سایر سردخانه ها دارای دمای بسیار پایینی میباشد. گاز طی فرایندی به داخل کابین تزریق میشود و این عامل باعث میشود تا دمای کابین به دمای پایین برسد. دمای پایین میتواند زمان نگهداری را بسیار افزایش دهد.

در نظر داشته باشید که امروزه به دلیل شیوع بیماری کرونا امار مرگ و میر به شدت افزایش داشته است و این عامل باعث شده است تا برخی از بیمارستان ظرفیت دستگاه های سردخانه جسد را برای نگهداری اجساد افزایش دهند.

آبسردکن خانگی و صنعتی

با فرا رسیدن فصل های گرم سال استفاده از آبسردکن ها رونق بسیار میگیرد. زیرا نوشیدن یک لیوان آب خنک در فصل گرم سال بسیار لذت بخش میباشد. تمامی محیط های شلوغ و پررفت و آمد و حتی برخی از اداره ها ، بانک ها و حتی منازل مسکونی از دستگاه آبسردکن استفاده میکنند. زیرا هر محیطی برای دسترسی به آب خنک در فصل گرم سال به برخی از تجهیزات سرمایشی مانند آبسردکن نیاز دارد. امروزه خرید آبسردکن و استفاده از آن نیازمند داشتن اطلاعات بالایی میباشد زیرا برخی از محصولات قلابی و بی کیفیت موجود در بازار باعث شده است تا جنس مرغوب به دست مصرف کننده نرسد.

 

2

اما گروه صنعتی EIG این یقین را برای شما میدهد تا محصولات تولید شده دارای کیفیت بسیار بالایی هستند. و این عامل باعث شده است تا تمامی مشتریان از محصولات رضایت کاملی داشته باشند. آبسردکن های تولید شده توسط گروه صنعتی EIG در ظرفیت های متفاوتی میباشد و شما به عنوان مصرف کننده میتوانید بر اساس نیاز خود اقدام به سفارش محصول نمائید.

تمامی قطعات مورد استفاده شده در آبسردکن های EIG دارای کیفیت بسیار زیادی بوده و طول عمر و راندمان بسیار زیادی دارد. در نظر داشته باشید این محصولات نیز دارای گارانتی و بوده و در رنج قیمت های مختلفی تولید میشود که شما میتوانید بر اساس نیاز خود اقدام به سفارش دستگاه نمائید.

دستگاه های تولید یخ

دستگاه یخساز هم یکی از تجهیزات سرمایشی به شمار میرود که توسط گروه صنعتی  که توسط گروه صنعتی EIG تولید میشود. امروزه استفاده از بخ در زندگی روزمره ما بسیار رونق دارد. یخ فقط کاربرد خوراکی ندارد و از آن میتوان حتی در محیط های مختلف مانند نگهداری مواد نیز استفاده کرد. به همین امروزه صنعت تولید یخ نیز دارای سود بسیار زیادی میباشد. برخی از افراد با خرید برخی از دستگاه های یخساز و شروع کسب و کار درامد بالایی را تجربه میکنند. و این باعث میشود تا امروزه تولید و فروش یخ به عنوان یک شغل بشمار بیایید.

 کلام آخر

کاربرد و استفاده از برخی تجهیزات سرمایشی مانند امروزه رونق بسیار دارد. زیرا برخی از روش های قدیمی دیگر جایی در عصر نوین ندارد. به همین دلیل محصولات های بسیار زیادی در بازار ایران و بازار های خارجی وجود دارد که در زمینه تولید تجهیزات سرمایشی فعالیت دارد. اما متاسفانه برخی از سو استفاده ها باعث شده است تا بعضی از افراد محصول بی کیفیت با قیمت بالا به دست مصرف کننده برساند. ولی گروه صنعتی EIG یکی از تولید کننده تجهیزات سرمایشی میباشد که محصولات با کیفیت دارد برای مشاهده سایر محصولات ما میتوانید به لینک زیر مراجعه کنید. در نظر داشته باشید یکی از ویژگی های مهمی که امروز تمامی افراد به دنیال آن هستند و به عنوان یک فاکتور مهم به آن اهمیت میدهند، برخورداری محصول از گارانتی و خدمات پس از فروش میباشد. محصول با کیفیت مسلما دارای گارانتی و خدمات پس از فروش میباشد. به همین دلیل محصولات eig نیز از این قائده مستثنی نبوده و دارای گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر  میباشد.

www.eig-shop.com/

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.