هوشنگ صیدالی  روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از این میزان ۱۲ میلیارد ریال در قالب رزمایش کمک مومنانه، سبد معیشتی و ۲ میلیارد ریال کمک به زندانیان بوده است.

وی بیان کرد: این میزان کمک در راستای توصیه مقام معظم رهبری مبنی بر کمک به خانواده های نیازمند و آسیب دیده در شرایط اقتصادی ناشی از کرونا انجام شد.

صیدالی ابراز کرد: کارکنان صنعت نفت گچساران که همواره در مشکلات و مراحل سخت زندگی یاری کننده هموطنان خود بوده اند این بار هم برای کاهش مشکلات خانواده های نیازمند یا افرادی که کسب و کار آنان بر اثر ویروس کرونا دچار خسارت شده سهیم شدند.

وی گفت: فعالیت‌های فرهنگی ، آموزشی و اطلاع رسانی از دیگر مواردی است که در گچساران از سوی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران به نحو مناسبی تاکنون انجام گرفته است.

صیدالی گفت: ۲۰۰ هزار ماسک و دستگش تاکنون  از سوی این شرکت خریداری شده  و در اختیار کارکنان  این صنعت قرار گرفته و بزودی ۲۰۰ هزار عدد دیگر خریداری خواهد شد.

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران گفت: موج همدلی برای حمایت از چهار هزار خانوار خسارت دیده از انتشار ویروس کرونا در بین کارکنان صنعت نفت این شهرستان ایجاد شد.

صیدالی افزود: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تامین اقلام بهداشتی و ضدعفونی مستمر ساختمان ها و سطوح به صورت روزانه از اقدامات مهم این مدیریت در پیشگیری از انتشار این ویروس بوده است.

وی اظهار داشت: این شرکت براساس راهبرد های شرکت ملی نفت ایران و مناطق نفت خیز جنوب فعالیت خود را در زمینه مقابله با ویروس کرونا در سه اولویت نگهداشت ظرفیت تولید ، حفظ سلامت نیروی انسانی و همکاری با دستگاه های اجرایی و مسئولان محلی انجام می‌دهد.

صیدالی تصریح کرد:لغو جلسات غیر ضروری ،تاکید بر رعایت دستورالعمل ها و موازین بهداشتی ، نظارت بر فرایند طبخ غذا توسط کارشناسان بهداشت محیط، ضدعفونی سطوح و ظروف قابل استفاده در سالن های غذاخوری ، پایش نیروهای انسانی برای کنترل بیماری از دیگر اقدام های انجام شده برای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا بوده است.

وی تصریح کرد: برای انجام مراقبت های فردی با تلاش بخش‌های مختلف شرکت بهره برداری نفت و گاز و بهداشت و درمان اقلام بهداشتی از قبیل الکل ، آب ژاول ، ماسک ،دستکش تهیه و در اختیار کارکنان قرار داده شد.

شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران  ۱ مخزن  شامل گچساران، بی بی حکیمه، بینک، پازنان، رگ سفید، نرگسی، سیاهمکان، گلخاری، چلینگر، گرنگان و خویز و رودک دارد.
مخزن پازنان  بیشتر به لحاظ وجود منابع عظیم گازی و تأسیسات مرتبط با آن دارای اهمیت است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.