به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید ابوالحسن حسن زاده روز جمعه در آیین راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر دوگنبدان اظهار داشت: این روز مهم نماد مقاومت و پویایی جهان اسلام برای دفاع از آرمان ملت مظلوم فلسطین و ایستادگی در برابر ظلم، تجاوز و سلطه طلبی رژیم صهیونیستی و حامیان آن است.
وی افزود: نامگذاری آخرین جمعه ماه رمضان به نام روز جهانی قدس توسط امام راحل اقدامی ماندگار در تاریخ بشریت برای دفاع از بیت المقدس و ملت مظلوم فلسطین است.
امام جمعه موقت اهواز بیان کرد: حضور پرشور ملت ایران و مردم ولایتمدار شهرستان گچساران در راهپیمایی روز جهانی قدس امسال نشان داد که ایرانیان در حمایت از سرزمین فلسطین همچنان در صحنه هستند.
حجت الاسلام حسن زاده عنوان کرد: حدود 70 سال از تشکیل رژیم صهیونیستی می گذرد و این رژیم جعلی نیز به جز جنایت و درندگی چیز دیگری انجام نداده است.
وی ابراز داشت: حمایت کشورهای استعمارگر به ویژه آمریکای جنایتکار از گروهک های تکفیری و تروریستی از جمله داعش بر هیچ فردی پوشیده نیست زیرا تمامی این گروهک ها با حمایت های مالی استکبار جهانی به قدرت رسیدند اما به برکت خون شهدای مدافع حرم نابود شدند.
امام جمعه موقت اهواز گفت: پول های آل سعود و حمایت های آمریکا و رژیم صهیونیستی برای مدتی گروهک های تکفیری و تروریستی را در منطقه خاورمیانه به قدرت رساند.
حجت الاسلام حسن زاده اظهار داشت: امروز هدف اصلی دشمنان ضربه زدن به نظام و انقلاب از طریق تحریم و مسائل اقتصادی است.
وی با اشاره به نامگذاری امسال توسط رهبر معظم انقلاب به نام حمایت از کالای ایرانی، افزود: ملت ایران با خرید محصولات داخلی و تولیدکنندگان کشور نیز با ارتقای کیفیت اجناس خود موجب اشتغالزایی شوند.
حجت الاسلام حسن زاده بیان کرد: باید با تلاش و کوشش روزافزون برای تعالی اقتصاد کشور اقدام کرد و راهکار مقابله با بیکاری نیز افزایش تولیدات داخلی است.
1662/2082
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.