سید تقی معین الدینی روز جمعه در حاشیه مراسم راهپیمایی روز قدس، به ایرنا گفت: نگاه راهبردی امام خمینی (ره) در مساله فلسطین همواره برجسته بوده است، از این منظر ایشان حتی روز قدس را نه تنها روز فلسطین، که روز اسلام، روز حکومت اسلامی و روز مستضعفان دانسته‌اند.
فرماندار فریدن با تاکید بر این که فلسطین همچنان مساله اول جهان اسلام است، افزود: ثمرات این اندیشه سیاسی موجب شد که امام خمینی (ره) از همان ابتدای مبارزاتشان؛ علاوه بر مبارزه با رژیم منحوس طاغوت؛ به مساله فلسطین و قدس شریف توجه ویژه داشته باشند.
وی با بیان این که حضور حماسی، هوشیارانه و همراه با همدلی و یکدلی ملت ایران در راهپیمایی روز قدس حامل پیام های مهمی برای استکبار خواهد بود، افزود: این حضور نشانه عمل به وصیت امام راحل(ره) و حرکت در مسیر منویات عالمانه مقام معظم رهبری است.
معین الدینی با ابراز خرسندی از حضور باشکوه مردم روزه دار شهرستان فریدن در راهپیمایی روز قدس تاکید کرد: با توجه به شرایط جدید منطقه ای، عهدشکنی استکبار و جنایات و شیطنت های روزافزون رژیم صهیونیستی؛ شرکت گسترده و وحدت آفرین مردم دراین راهپیمایی بار دیگر فریاد دادخواهی ملت مظلوم فلسطین را به گوش جهانیان خواهد رساند.
شهرستان فریدن با بیش از 49 هزارنفر جمعیت در 140 کیلومتری غرب استان واقع است.
ت/9861/ 6022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.