به گزارش ایرنا هوشنگ ناظری روز جمعه در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در مصلی المهدی(عج) زابل اظهار داشت: امروز رژیم غیر قانونی صهیونیستی نماد ظلم، چپاول و کودک کشی است.
وی افزود: رژیم صهیونیستی که جوهره نظام سرمایه داری آمریکاست در تفکر اعتقادی مسلمانان مبارزه با آن جهاد است.
معاون استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد: اگر نقاط مختلف دنیا دچار معضل و مشکل شده اند این حاکی از نگاه غاصبانه و افزایش سیطره و قدرت نظام سرمایه داری آمریکا و رژیم صهیونیستی است.
وی گفت: در آیات و روایات دین مبین اسلام ظلم ستیزی، کفر ستیزی، حمایت از مظلومان و مبارزه با مستکبران تاکید شده است.
ناظری افزود: در ماهیت انقلاب اسلامی ایران، براساس اعتقادات و از نگاه بینانگذار انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری رژیم صهیونیستی جرسومه فساد است.
وی بیان کرد: بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران روز قدس را روز اتحاد مستضعفان اعلام کردند.
امام جمعه اهل سنت زابل نیز در این مراسم گفت: طی 50 سال اخیر ظلم های آمریکا و رژیم صهیونیستی برای مردم مظلوم فلسطین بیشتر شده است در حالی که هر اندازه این ظلم بیشتر شود استقامت، صبر، پایداری و مقاومت مسلمانان و مجاهدان فلسطین، لبنان و دیگر کشورهای اسلامی بیشتر می شود.
مولوی عبدالرشید شه بخش از حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس تقدیر کرد افزود: روز قدس روز اعلام انزجار و تنفر مسلمانان از اشغالگران قبله نخست آنان است.
وی بیان کرد: با همت مسلمانان و مجاهدان آمریکا، انگلیس، اروپا و تمامی دنیا کفری که در کنار رژیم غاصب صهیونیستی ایستاده اند را شکست می دهیم.
به گزارش ایرنا مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس امروز جمعه ساعت11 از محل میدان انقلاب اسلامی ایران با حضور مردم روزه دار شیعه و سنی زابل آغاز و در مصلی المهدی(عج) این شهر با قرائت قطعنامه و شعار مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا و الله اکبر پایان یافت.
7317**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.