به گزارش ایرنا مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس صبح جمعه همزمان با سایر نقاط کشور با حضور هزاران نفر از مردم ولایتمدار و انقلابی کلانشهر اهواز، مسئولان، نمایندگان، مدیران، دانشگاهیان، طلاب و روحانیون و بخصوص دانش آموزان در اهواز آغاز شد.
مردم با در دست داشتن پلاکارهای متعددی با مضمون مبارزه با استکبار ستیزی، انزجاز خود را از استکبار جهانی و رژیم کودک کش صهیونیستی نشان دادند.
روزه داران اهوازی با سردادن شعارهای مرگ بر امریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آل سعود، خشم و نفرت خود را نسبت به جنایت های اخیر رژیم صهیونیستی و هم دستانش نشان داده و در حمایت از مردم بی دفاع و مظلوم فلسطین شعار سر دادند.
حضور پرشور اقشار مختلف مردم و به خصوص نوجوانان و جوانان انقلابی در گرمای طاقت فرسای خوزستان و در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان نشان از عزم جدی مردم این استان شهید پرور برای مبارزه با ظلم و جنایت و حمایت از مسلمانان بی دفاع در سراسر نقاط جهان است.
مراسم روز جهانی قدس از ساعت 11 صبح از درب مسجد آیت‌الله موسوی جزایری آغاز و با طی کردن مسیر خیابان شریعتی و چهارراه آبادان تا مصلی مهدیه امام خمینی (ره) به پایان می‌رسد.
این راهپیمایی باشکوه همزمان در یکصد نقطه از خوزستان شامل مراکز شهرستان، شهرها، بخش‌ها و روستاهای پر جمعیت در حال برگزاری است.
7152/6064
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.