به گزارش خبرنگار ایرنا ، شرکت کنندگان در این راهپیمایی با تاکید بر ضرورت وحدت و همدلی در کشور و توجه مسئولان به مطالبه گری های بر حق مردم ، تخریب اموال عمومی توسط برخی از فرصت طلبان را در شهرهای مختلف کشور عملی ناشایست ارزیابی کردند.
شرکت کنندگان در راهپیمائی نوشهر که از گروهها و طیف های مختلف سیاسی شهرستان بودند همچنین در این راهپیمایی خشم و انزجار خود را از همراهی برخی فرصت طلبان با عوامل بیگانه و اخلالگران نظم عمومی ابراز داشتند.
راهپیمایان نوشهری همچنین با سر دادن شعارهایی چون کار فتنه تمام است ، الله اکبر - خامنه ای رهبر و مرگ بر فتنه گر ، حسین حسین شعار ماست - شهادت افتخار ماست از مسجد جامع به سمت میدان همافران و بعد به سمت میدان آزادی راهپیمایی کردند.
حضور مردم از قشرهای گوناگون همچون دانش آموزان ، کسبه ، جوانان ،‌ مسئولان ، زنان و طلاب دینی به همراه عموم مردم جمعیت زیادی را تشکیل داده بودند.
امام جمعه نوشهر هم در جمع راهپیمایان اظهار داشت : مردم انقلابی ایران اسلامی در زمان های گوناگون در مقابل توطئه های استکبار جهانی با صلابت ایستادند و امروز نیز فتنه گران ، مشکلات اقتصادی مردم را سپر خود قرار داده اند.
حجت‌الاسلام محمود مشایخ با اشاره شکست دشمنان در منطقه و پیروزی محور مقاومت افزود : این پیروزی ها، استکبار جهانی را به چالش کشانده و پشتوانه امنیت رژیم صهیونیستی را از بین برده است و آنها امروز با کینه از انقلاب اسلامی، آشوبگران را هدایت و حمایت می کنند.
وی بر ضرورت ارتقای وحدت در کشور تاکید کرد و از مسئولان خواست با مدیریت جهادی و پشتیبانی مردم مشکلات جامعه را هرچه زودتر رفع کنند.
امام جمعه نوشهر گفت : اعتراض و نقد منصفانه در چهار چوب قانون حق مردم است ولی آشبوبگران مزدور مسجد، حسینیه و پرچم کشور را آتش زدند.
اخیرا عده ای هنجار شکن در شهرهای مختلف اقدام به تخریب اموال عمومی و آتش زدن برخی اماکن کردند که باعث خشنودی و حمایت وقیحانه از سوی برخی سران آمریکا ، انگلیس ، رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی شده است.
خبرنگار : سیدمحمد اکبرموسوی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
/1295/ 1602/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.