به گزارش ایرنا قشرهای مختلف مردم روزه دار و همیشه در صحنه چابهار در همجواری سواحل زیبای مکران از محل بلوار امام خمینی(ره) تا میدان شهدای تاسوعای حسینی راهپیمایی کردند.
در این راهپیمایی مردم شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، قدس باید آزاد گردد، مرگ بر صهیونیسم سردادن و بار دیگر حمایت خود را از فلسطینیان اعلام کردند.
مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در پایگاه دریایی سپاه امام علی(ع) در جمع راهپیمایان روز جهانی قدس اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران در 40 سال گذشته همواره یار و یاور مسلمان مظلوم جهان از جمله فلسطینیان بوده است.
حجت الاسلام محسن ساغریان افزود: رژیم جعلی صهیونیست باید هر چه زودتر نابود و از صفحه روزگار محو شود.
وی بیان کرد: در راهپیمایی روز جهانی قدس در سراسر ایران و کشورهای مستقل و انقلابی دنیا مسلمانان به خیابان ها آمده اند تا بگویند رژیم صهیونیستی رفتنی است.
مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در پایگاه دریایی سپاه امام علی(ع) از حضور انقلابی مردم چابهار در راهپیمایی روز جهانی قدس قدردانی کرد و افزود: ملت ایران در دنیا مستقل و سربلند است و روز به روز شاهد پیشرفت های آن در قسمت های مختلف هستیم.
به گزارش ایرنا راهپیمایی روز جهانی قدس در مراکز بخش های نگور، دشتیاری و پلان چابهار نیز با حضور قشرهای مختلف مردم برگزار شد.
3043**3042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.