به گزارش خبرنگار ایرنا مجید عسگری روز دوشنبه در نشست ستاد برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس ابدانان اظهارکرد: این روز مهم و ماندگار که مصادف با اخرین جمعه ماه مبارک رمضان است، یکی از آرمان های مقدس ملت شریف ایران است که به عنوان یادگار حضرت امام (ره )از جایگاه و منزلت زیادی برخوردار است.
وی روحیه انقلابی را اساس انقلاب اسلامی ایران دانست و افزود: در روز جهانی قدس شور انقلابی و روح اتحاد ملت ایران فضای جهان را به نفع مردم مظلوم فلسطین و بر علیه رژیم غاصب اسرائیل متحول می کند و شعار مرگ بر اسرائیل آرامش همه متجاوزان را بر هم میزند .
فرماندار آبدانان افق آینده انقلاب اسلامی را ممتاز و امیدوارکننده عنوان کرد و گفت: مشارکت همه مردم در راهپیمایی روز قدس موجب استحکام پایه های استکبار ستیزی نظام و انزجار افکارعمومی از مستکبران و اشغالگران می شود.
وی با اشاره به موقعیت منطقه ای جمهوری اسلامی و نقش آن در حل مناقشات جهانی اضافه کرد: شرارت های گروه های تکفیری،فتنه انگیزی رئیس جمهور دیوانه آمریکا در منطقه، خباثت حاکمان سعودی و رخدادهای تروریستی اخیر ایجاب میکند که همه قشرهای مردم روز جمعه در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور یابند و بار دیگر ضمن حمایت از مبارزات مردم مسلمان و مظلوم فلسطین و اعلام انزجار از رژیم صهیونیستی و اربابانش، بر ارزش های متعالی انقلاب اسلامی و آرمان های امام (ره)پای بفشارند.
وی یاد اور شد: مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس روزجمعه بعد ازآئین نماز جمعه از محل مسجد حضرت صاحب الزمان (ع) ابدانان به سمت میدان کشاورز شهر آبدانان با حضور حماسی مردم روزه دار این شهرستان بر گزار می شود.
حبرنگار: سید حرمت الله موسوی مقدم**انتشار: شهریار حیدری فر
/6034/7174
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.