به گزارش ایرنا، شهردار جدید یاسوج در آیین معارفه خود ایجاد فضای همدلی، هماهنگی و تعامل با مجموعه مدیریت اجرایی استان برای خدمت رسانی بی منت به شهروندان را یکی از اولویت های اساسی خود ذکر کرد.
مقدم اظهار داشت: شهر یاسوج به عنوان پایتخت طبیعت ایران و پذیرش مهاجرت های روزافزون و گسترش فضاهای شهرنشینی در وهله نخست نیازمند ارایه یک برنامه جامع همراه با آینده نگری دقیق است.
وی تصریح کرد: برای هر حوزه اعم از عمران شهری، خدماتی، مبلمان، فضای سبز و همچنین ساماندهی ساختار اداری و مالی شهرداری برنامه های خاص و هدفمند پیش بینی شده و برای هر حوزه نیز کارگروه های ویژه ای تشکیل خواهد شد.
وی اتمام طرح های نیمه تمام از جمله پل های سوم و چهارم یاسوج را یکی از اولویت های شهرداری در حوزه عمران شهری دانست و گفت: نیازسنجی ها و برنامه ریزی های مدون برای ساماندهی وضعیت مبلمان شهری نیز انجام شده است.
مقدم دانشجوی دوره دکتری مدیریت استراتژیک است و مدیر آب‌ و خاک استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، فارس و همچنین معاون مدیر آب‌وخاک کشور را در کارنامه خود دارد و هم‌اکنون مدیرعامل مجتمع اقتصادی کوثر دنا است.
نستهن مقدم در دومین جلسه شورای اسلامی شهر یاسوج که 6 شهریور ماه سال جاری از سوی شورای اسلامی یاسوج به عنوان شهردار جدید این شهر انتخاب شد.
شهر یاسوج به عنوان پایتخت طبیعت ایران و مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در سال‌های اخیر با افزایش خیره کننده مهاجرت از شهرها و روستاهای مختلف استان و شهرستان بویراحمد مواجه شده است.
شهرداری یاسوج علاوه بر ارائه خدمات شهری به جمعیتی افزون بر130هزار نفر در محدوده خود مشغول خدمات دهی به جمعیت روزافزون مناطق و روستاهای حاشیه این شهر در 2 منطقه سر رود شمالی و جنوبی نیز است.
محمد علی جاوید شهردار سابق یاسوج در دوره چهارم شورای اسلامی بود.
«آذر صفایی‌نیا» از کارکنان رسمی شهرداری یاسوج هم اینک سرپرست شهرداری یاسوج است.
شورای اسلامی شهر 130 هزار نفری یاسوج دارای هفت عضو اصلی و چهار عضو علی‌البدل است.
استان کهگیلویه و بویراحمد دارای 17 شهر است که 14 شهر آن دارای شورای پنج نفره و سه شهر آن نیز دارای شورای هفت نفره است.
کهگیلویه و بویراحمد افزون بر 713 هزار نفر جمعیت دارد و میزان مشارکت این استان در انتخابات 29 اردیبهشت ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا افزون بر 72 درصد اعلام شد.
خبرنگار: حمید جهان**انتشار: مسعود علیزاده
3016/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.