روح الله عمادی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: عملیات اجرایی بازگشایی رینگ 20 متری معابر خیابان کیامرثی شهر دوگنبدان در آینده نزدیک شروع می شود.
وی میزان اعتبار مصوب شده برای اجرای این طرح را 100 میلیارد ریال ذکر کرد.
عمادی بیان کرد:100 واحد مسکونی برای اجرای عملیات بازگشایی در دامنه کوی کیامرثی از مالکان بافت فرسوده خریداری شده و تعدادی از این واحدهای مسکونی از سوی مالکان تحویل متولیان اجرای طرح بازگشایی رینگ 20 متری قرار گرفته است.
مسئول ستاد احیای بافت فرسوده شهر دوگنبدان با اشاره به آغاز عملیات اجرایی ساماندهی معابر محله سادات شهر دوگنبدان گفت: عملیات زیرسازی این طرح انجام شده است و هم اکنون ساخت پیاده رو و جدول گذاری در دست اقدام است.
وی همچنین از برنامه ریزی برای ساخت و نصب المان امامزاده علی (ع) در محله سادات شهر دوگنبدان خبر داد.
عمادی تسهیلات بانکی پیش بینی شده برای واحدهای تجاری بافت فرسوده را نیز 200 میلیون ریال ذکر کرد و خواستار حمایت شهرداری و دستگاه های خدمات رسان برای احیای واحدهای تجاری شد.
به گزارش ایرنا، طرح احیای بافت فرسوده دوگنبدان در قالب واحدهای مسکونی، تجاری، بازگشایی معابر، ایجاد مجتمع های فرهنگی و فضای سبز از سال گذشته شروع شده است.
در قالب این طرح سه هزار و 700 واحد مسکونی شهر تا سه سال آینده با یکهزار و 470 میلیارد ریال اعتبار نوسازی خواهد شد.
طرح احیای بافت فرسوده شهر دوگنبدان که از سال 1387 تصویب شد چندین سال به دلیل نبود اعتبار راکد بود اما اکنون مورد توجه جدی مسئولان قرار گرفته است.
شهر دوگنبدان مرکز شهرستان نفت خیر گچساران با 106 هزار نفر جمعیت در 157 کیلومتری یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.
خبرنگار: فرزانه شریفی ** انتشار دهنده: مسعود علیزاده
/1662/8143
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.