به گزارش ایرنا ، علی علایی روز پنجشنبه در جلسه ستاد خدمات سفر خلخال افزود: میزان قیر رایگان تخصیصی به شهرداری خلخال با میزان قیر رایگان اختصاصی به کل شهرداری های استان اردبیل در سال گذشته برابری می کند.
وی با تقدیر از نماینده مردم شهرستان های خلخال و کوثر در مجلس و فرماندار خلخال در تخصیص این حجم از قیر رایگان به شهرداری گفت: اختصاص این میزان قیر رایگان زمینه را برای آسفالت سطح وسیعی از معابر عمومی این شهر فراهم کرده و بزودی شهرداری خلخال با بکارگیری 2 پیمانکار توانمند در 2 نوبت کاری آسفالت خیابان ها ، کوچه ها و معابر عمومی شهر را آغاز خواهد کرد.
وی از نصب و راه اندازی تابلوهای راهنمای مسیر مسافران و گردشگران در اندازه های بزرگ و استاندارد در شهر خلخال خبر داد و اظهار کرد: شهرداری برای خرید ، نصب و راه اندازی این تابلوها در بیش از 50 نقطه از شهر بیش از 2 میلیارد ریال هزینه شده است.
علایی گفت: با هدف زیبا سازی شهر در فصل گردشگری امسال بیش از یک میلیارد ریال برای رنگ آمیزی جدول کنار خیابان ها و بلوارها هزینه شده و با هدف جلوگیری از دوباره کاری خط کشی خیابان ها به بعد از انجام آسفالت موکول شده است.
وی احداث نمازخانه در بوستان ها ، ساماندهی و احداث سرویس های بهداشتی جدید ، توسعه فضای سبز در سطح گسترده و جانمایی برای چادر و اسکان موقت گردشگران در بوستان های شهر را از جمله اقدامات صورت گرفته در توسعه و رونق صنعت گردشگری و فراهم کردن امکانات رفاهی ، گردشگری در این شهر اعلام کرد.
خلخال در 115 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.
خبرنگار: بهرام نقی زاده ** انتشار دهنده: گیتی طالبی
7119/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.