شهردار ارومیه گفت:۲۸۰  هزارهکتار از واحدهای مسکونی و تجاری شهرستان ارومیه ممیزی شده اند.

به گزارش ایسنا منطقه اذربایجان غربی صبح امروز محمد حضرت پور در جلسه شورای اداری شهرستان ارومیه تصریح کرد: با ممیزی های انجام شده بیش از ۵۰هکتار از اراضی ارومیه تصرف عدوانی شده بود که به صاحبان خود عودت داده شده است.

وی با اشاره به اینکه بودجه شهرستان ارومیه درسال ۹۰ حدود۹۰میلیارد تومان که ۳۰درصد ان بودجه عمرانی بوده افزود: اکنون بودجه شهرداری ارومیه به یک هزار و ۲۶۰ میلیارد تومان رسیده که ۱۷۰میلیارد ان بودجه جاری و مابقی بودجه عمرانی تعلق دارد.

حضرت پور گفت: بودجه نقدی شهرداری در سال گذشته ۲۵۰ میلیارد تومان بوده که ۷۵۰میلیارد تومان عمرانی کارشده است. 

شهردار ارومیه با بیان اینکه مساحت شهر ارومیه در سال ۹۰حدود ۷هزار و ۶۰۰ هکتاربوده اظهار کرد: با تلاش های انجام شده این مساحت به ۱۱هزار و ۲۰۰ هکتار رسیده است.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده شهرداری ارومیه طی ۵سال گذشته اظهار کرد: توسعه ۳۰۰هکتار پارک و فضای سبز، اسفالت  ۹میلیون مترمربع معابرخاکی، جدول گذاری یک هزار کیلومتر و ۲۵۰ کیلومتر کانال کشی انجام شده است.

حضرت پورگفت:برای ازاد سازی پروژه آذربایجان ۶۰میایارد تومان هزینه شده است.

 شهردار ارومیه مشکلات فرهنگی از جمله اعتیاد و طلاق را از مسایل مهم هر جامعه اعلام کرد و افزود:  طی ۵سال گذشته شهرداری ارومیه با ایجاد ۱۵ فرهنگسرا در راستای توسعه زیرساخت های فرهنگی شهر اقدام کرده است.

وی تصریح کرد: کشور از نظر اقتصادی با مشکلاتی روبرو است که می توان راهکارهای لازم را برای حل مشکلات و توسعه آن عملیاتی کرد.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.