به گزارش ایرنا، پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور روز چهارشنبه اضافه کرد: در حکم وزیر کشور خطاب به قدرت اله نوروزی باغکمه آمده است: در اجرای تبصره (3) ذیل بند یک ماده (80) قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران مصوب 1/3/1375 با اصلاحات بعدی و با توجه به پیشنهاد شورای اسلامی شهر اصفهان و نظر به تجارب ارزنده به موجب این حکم جنابعالی را به سمت شهردار اصفهان منصوب می نمایم.
رحمانی فضلی در این حکم خطاب به شهردار جدید اصفهان آورده است: در نظر گرفتن عدالت در رسیدگی به مناطق، مراقبت در انضباط مالی، مطالعه و بهره گیری از همه ظرفیت ها و کوشش در ایجاد محیط سالم شهری را خواستار شد.
قدرت الله نوروزی باغمکه، روز چهارم شهریور امسال در اولین جلسه علنی پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان به اتفاق آرا (13رای) به عنوان شهردار اصفهان انتخاب شد.
نوروزی، عضو هیات علمی و مدیر گروه حقوق دانشگاه اصفهان و وکیل دادگستری است که در دوره دولت اصلاحات نیز فرماندار اصفهان بود.
وی همچنین در انتخابات اخیر شوراهای اسلامی شهر اصفهان ریاست ستاد انتخاباتی لیست امید ( اصلاح طلبان حامی دولت ) شهر اصفهان برای پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا را بر عهده داشت.
شهرداری اصفهان در سال 1286 هجری شمسی تأسیس شد.
پیش از انقلاب 18 و پس از انقلاب 11 تَن در سمت شهرداری اصفهان فعالیت داشتند.
بر اساس آخرین سرشماری نفوس و مسکن، بیش از 2 میلیون و 243 هزار نفر در اصفهان سکونت دارند و این خطه سومین شهر پرجمعیت ایران محسوب می شود.
2093 /6027 ** خبرنگار و انتشاردهنده: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.