به گزارش روز سه شنبه ایرنا ابوالفضل ابوترابی در همایش منتخبین شوراهای اسلامی شهر نجف آباد و بخش مرکزی افزود: درطرح مدیریت جامع شهری 23 دستگاه از جمله آب، برق، گاز، کتابخانه ها و اماکن فرهنگی زیرمجموعه شهرداری قرار می گیرند.
وی اظهار کرد: طرح جامع شهری و روستائی برای توسعه و آبادانی شهرها و روستاها بسیار مفید خواهد بود و بر اساس آن کارهای اجرائی و عمرانی سریعتر به نتیجه خواهد رسید.
وی اظهار کرد: شهرداری ها و دهیاری ها برای اجرای پروژه عمرانی که باعث آبادانی و زیبائی شهرها و روستاها می شود باید با ادارات و نهادهای مختلف نامه نگاری کنند که این کارها باعث طولانی شدن اجرای پروژها می شود و هزینه آن را نیز چند برابر می کند.
وی با بیان اینکه طرح جامع شهری و روستائی بهترین طرح برای شهرها و روستاهاست، گفت: در گام اول شهرهای بالای 200 هزار نفر جمعیت در چارچوب این طرح قرار می گیرند و 23 دستگاه زیرنظر شهرداری ها قرار خواهد گرفت.
ابوترابی گفت: این طرح در کمیسیون شوراها و امور داخلی در حال بررسی است و پس از طی مراحل بررسی و تائید کمیسیون به صحن علنی مجلس ارائه خواهد شد.
نماینده مردم نجف آباد و تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی گفت: تصویب این طرح کمک زیادی به شهرداری ها برای اجرای سریعتر پروژه های عمرانی خواهد کرد.
وی به منتخبان شوراها گفت: ما خدمتگذار این مردم هستیم و با رای این مردم انتخاب می شویم پس اگربخواهیم که چهارسال بعد هم این مردم به ما اعتماد کنند باید برای آنها کارکنیم تا حرفی برای گفتن داشته باشیم.
دراین همایش منتخبان شوراهای شهرنحف آباد و شهرها و روستاهای بخش مرکزی شهرستان نجف آباد مشکلات و نیازهای حوزه انتخابیه خود را مطرح کردند.
شورای اسلامی شهرنجف آباد 9 نفر و روستاهای بخش مرکزی نیز 26 عضو دارند.
شهرستان نجف آباد با وسعت 285 کیلومتر مربع و 330 هزار نفر جمعیت در 30 کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.
غ.ک/7131/6994 تنظیم کننده:آرزو فلاح - انتشار : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.