به گزارش ایرنا، علی محمد احمدی چهارشنبه شب در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: در این صورت هزینه‌های قابل توجهی هدر رفته و اقدام خاصی نیز برای توسعه استان انجام نمی‌شود.
وی افزود: برنامه پنج ساله توسعه کهگیلویه و بویراحمد بر اساس اسناد بالادستی و مبتنی بر برنامه ششم توسعه کشور توسط دستگاه‌های اجرایی این استان به منظور کمک به توسعه بهتر و مناسب‌تر استان تدوین شود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: مسئولان اجرایی این استان باید در بحث توسعه از بخشی نگری پرهیز کرده و در تمامی حوزه‌ها اموری شامل افزایش تولید، درآمد سرانه، اشتغالزایی و افزایش رفاه مردم برای رضایتمندی هر چه بیشتر آنان از نظام و دولت را مدنظر قرار داده و برای تحقق آنها بکوشند.
احمدی عنوان کرد: کهگیلویه و بویراحمد ظرفیت‌های متعددی برای توسعه دارد و استفاده از توان‌بخش خصوصی برای شکوفایی این قابلیت‌ها نیز ضروری است.
وی ابراز داشت: نقاط ضعف طرح آمایش سرزمینی کهگیلویه و بویراحمد برای کمک به توسعه روزافزون این استان بررسی و اصلاح شود و حرکت توسعه‌ای استان نیز بر اساس همین طرح مهم باشد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: متولیان ورزش این استان یک تیم فوتبال در لیگ دسته 2 باشگاه‌های کشور در راستای درآمدزایی برای کمک به تکمیل و توسعه ورزشگاه 15 هزار نفری یاسوج و تأمین هزینه‌های نگهداری چمن و تأسیسات آن راه اندازی کنند.
احمدی اظهار داشت: پس از تحقق چنین امر مهمی نیز استانداری کهگیلویه و بویراحمد حمایت‌های مالی لازم را در این راستا انجام می‌دهد.
خبرنگار: منصور زرگر**انتشار دهنده: سید ولی موسوی نژاد
7535/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.