به گزارش ایرنا، علی محمد احمدی در این نشست مهمترین دلیل این اقدام را نهادینه شدن نظم و انضباط کاری، مسئولیت پذیری و تعهد بیش از پیش مدیران ذکر کرد.
وی تصریح کرد: دلیل این کار به معنای نشان دادن اقتدار استاندار نیست، بلکه برای ایجاد نظم در بین مدیران و احساس مسئولیت و دغدغه مندی بیشتر نسبت به یکی از موضوعات جدی کشور و نظام یعنی بیکاری است.
احمدی یادآور شد: رعایت نظم و انضباط و حضور به‌موقع و منظم در جلسات یکی از اولویت‌های اساسی مد نظر مدیریت اجرایی استان است که باید سرلوحه کاری مدیران در بخش‌های مختلف قرار گیرد.
احمدی همچنین گفت: حضور شخص مدیرکل در برخی جلسات و کارگروه‌های مهم از جمله شورای اداری، نشست کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری، ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی و کارگروه اشتغال الزامی است.
وی ادامه داد که مدیر دستگاه حق ندارد در صورت عدم حضور خود معاون و یا شخص دیگری از اداره مربوطه را به این جلسات مهم که نیازمند تصمیم گیری قاطع از سوی مدیرکل است به این نشست‌ها اعزام کند.
وی یادآور شد: حضور به‌موقع مدیر در جلسات و نشست‌ها نشانه پایبندی، مسئولیت پذیری و تعهد وی به وظایف و حل مشکلات مردم است و بی‌نظمی و سبک شمردن این جلسات نیز به معنای دغدغه مند نبودن و بی‌مسئولیتی مدیرکل محسوب می‌شود.
علی محمد احمدی از 25 شهریور سال جاری با حکم عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور به‌عنوان استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد.
خبرنگار: حمید جهان** انتشار دهنده: سید ولی موسوی نژاد
3016/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.